AGF slår OB i morgen, og for en gangs skyld vil jeg heppe på BIF!
http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jakob3k.png
AGF slår OB i morgen, og for en gangs skyld vil jeg heppe på BIF!
hader de der reklamer der larmer på pixel.tv. kommer hele tiden til at køre musen over >.<
problemet er ikke at de larmer når du køre musen hen over... det er mere at den ikke altid stopper igen
Metallica_Dude skrev:
er det svensk, finsk eller hva??men såååå er det godt vi har 1/4 dansk band Metallica!!!
![]()
Det er svensk
MC-Moller skrev:
min er da 1920*1200 det er mere end 1080p så svaret må vaære ja![]()
Jeg kan ad en eller anden grund ikke sætte min højere op end 1680*1050? selvom min skærm står til at skulle være full HD :O men jeg har selvfølgelig ikke haft installeret min skærmdriver endnu, i hvert fald ikke den rigtige -.-'
Jeg kan ad en eller anden grund ikke sætte min højere op end 1680*1050? selvom min skærm står til at skulle være full HD :O men jeg har selvfølgelig ikke haft installeret min skærmdriver endnu, i hvert fald ikke den rigtige -.-'
Hvem tror i vinder nicolas banse eller daniel. jeg tror det er nicolas.
Makmahak skrev:
Det skulle det meget gerne være, det er et ATI 5770 (mener jeg) har nemlig lige fået ny PC
og jeg bruger et DVI kabel til at overføre med :O
jeg er ikke sikker... det må jo næsten være noget med driverne så.
jeg er heller ikke sikker på om ATI HD5770 og ATI 5770 er det samme.
men HD'en har en vild opløsnig på 2560x1600
MC-Moller skrev:
hva' venter du så på?
installere den rigtige driver NUU!![]()
Jeg har installeret den rigtige nu... tror jeg, men jeg har skrevet en mail til dem der byggede den
marsunbi skrev:
Hvad kostede det?![]()
Det kostede ikke mere end delene kostede ;D
i alt kostede min computer 7800 Kr.
Er du sikker på du har den nyeste driver... prøv at gå ind i enhedshåndtering og opdatere din driver
1000 Indlæg igen? :p
- Vi ses om et par måneder!!
lige nu har jeg stadig problemer med at jeg ik kan se de overste venstre smileys fordi de bliver gemt under "close" er der andre der har samme problem?
Du skal være logget ind for at skrive.