Ja jeg kiggede under værter, og var under Niclasses, og der skrev Kri83 en deal med Nicolas, om de oversående.
Og da den ikke var blevet oprettet, så tænkte jeg opretter den så.!
Så Folks Skriv!
Ja jeg kiggede under værter, og var under Niclasses, og der skrev Kri83 en deal med Nicolas, om de oversående.
Og da den ikke var blevet oprettet, så tænkte jeg opretter den så.!
Så Folks Skriv!
Altså..
Hvis nu vi tager alle mine indlæg tilsammen, så har vi 1000 ^^
uuuhhhh! jeg kommentere! hvor spændende!
Hey Guys! Dam jeg har lige set at jeg har stavet NICOLAS "Niclasses", WTF!! Please ret mig når jeg laver stave fejl, og grammatik fejl!. Det er jo ikke til at holde ud, at se på! :O
Lille Peter Edderkop
kravled op ad muren.
Så kom regnen
og skylled Peter ned.
Så kom solen
og tørred Peters krop.
Lille Peter Edderkop
kravled atter op.
nu hvor vi skal op på 1000 kan vi lige så godt se hvem der kan lave den dummeste og mest tossede kommentar!
EDIT: sorry masunbih! skrev dette før jeg så dit
Runekn skrev:
nu hvor vi skal op på 1000 kan vi lige så godt se hvem der kan lave den dummeste og mest tossede kommentar!
Det, det, jeg helst ikke vil.. aka Yoda
marsunbi skrev:
Ok, nyt emne ..Computere hvad syntes i om dem?
![]()
Daamn, awesome. Især mig med GTX285 og 6 GB ram
Og.. Jeg vil seriøst ikke have at denne tråd ender med 1000 indlæg og 40 siders ubrugelig information
Du må da godt holde det en lille smule inde i gamer verdenen, ellers kan vi da bare spamme alt muligt lort alle sammen og komme op på 1000 kommentare på ingen tid ...
Computere hvad syntes i om dem?![]()
1000 Kommentare, det tvivler jeg på, men goodluck!
LALALALLALALAL BLABLABLABLABLABLABLABLABLALALALALALLALALALALALAL SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM
Få Pops til at beatboxe! (Ellers spørg jeg ham til DGA .. )
Men seriøst! lad være med at spamme!
Skriv noget bare lidt fornuftigt
Du skal være logget ind for at skrive.