1 gb rå-optagelser, optaget over 8 timer, 1 billede i sekundet. Læg mærke til lyset
Musik: Modeselector: weed Wid da Macka (baba black edit)
lovligt downloaded på fat berri's blog.
1 gb rå-optagelser, optaget over 8 timer, 1 billede i sekundet. Læg mærke til lyset
Musik: Modeselector: weed Wid da Macka (baba black edit)
lovligt downloaded på fat berri's blog.
Jeg synes den er lige så kedelig, som det sikkert har været at lave den ^^
Naa, ikke lige min kop te..
hehe
Hvordan er det godt sagt? o.O
Han tager en andens sætning, omformulere tallene i den, og bruger den mod ham.. Come on, kan du ikke være bare LIDT mere kreativ? Brug dine egner argumenter, vær kreativ, innovativ og altid hold humøret højt! Så er der, helt automatisk, ingen der bliver sure.. Der er ingen der gider høre på ren flame.. Walla startede, du fortsatte, kevse approved, og jeg stopper det
Du er røget 5 tal ned i det berømte troll'o'meter. Du skal stramme op hvis du gerne vil færdes som troll på diverse internet sider
TehAzzasinator skrev:
Hvordan er det godt sagt? o.OHan tager en andens sætning, omformulere tallene i den, og bruger den mod ham.. Come on, kan du ikke være bare LIDT mere kreativ? Brug dine egner argumenter, vær kreativ, innovativ og altid hold humøret højt! Så er der, helt automatisk, ingen der bliver sure.. Der er ingen der gider høre på ren flame.. Walla startede, du fortsatte, kevse approved, og jeg stopper det
Du er røget 5 tal ned i det berømte troll'o'meter. Du skal stramme op hvis du gerne vil færdes som troll på diverse internet sider
![]()
Helt ærligt. Vær innovativ... Det er jo ikke ligefrem en tale han skal holde vær gang han kommentere på et spilforum. Og måske burde du også følge dine egne råd. Eftersom du sjældent udføre/bruger dem.
Gudinii skrev:
Helt ærligt. Vær innovativ... Det er jo ikke ligefrem en tale han skal holde vær gang han kommentere på et spilforum. Og måske burde du også følge dine egne råd. Eftersom du sjældent udføre/bruger dem.
Oh snap.
- Anyway - ONTOPIC.
Syntes den er kedelig, og syntes ikke jeg kan finde det "Gaming" Relaterede i den :s
Okay, jeg havde faktisk først skrevet to linjer til Walla, men jeg tænkte, at hans sætning var en ren mavesur kommentar, fordi han får lidt konkurrence, men ja.
Jeg vil nødig stjæle nogens liv, men tænk over det. Hvor mange gange har man ikke siddet og kommet ind på adskillige mobiltelefon optagelser til koncerter, når man leder efter en ordenlig live-optagelse af ens yndlings band på youtube? Hvor mange gange har man ikke ledt efter en ordforklaring på internettet og høvlet adskillige yahoo sider igennem efter et svar?
Jeg føler at min video har et kreativt og kunstnerisk element, hvor jeg ikke prøver at gøre noget bedre end andre. Det er et bidrag til kreativiteten og nytænkning i stedet for en ny parodi eller imitation af et spil. Jeg vil vise, hvad jeg laver med mine venner på to dage, hvorefter vi dropper det hele og sætter os i stedet for til at spille Splosion Man (et xbox spil) og har det sjovt med det. Intet manus, ren spontanitet.
Jeg siger undskyld for det jeg har sagt ^^ Det var igår aftes, og var rimelig stressed o.O
jeg synes det godt der er en som laver nogle anderledes brugervideoer, og maagaard er skie god
ja... den var måske ikke helt vildt gaming relateret... eller i hvert fald ikke så meget som jeg godt kan lide en brugervideo.
Men i hvert fald var det en virkeligt god video!
Thumps ups !
Jeg har et lille Spørgsmål!
Hvad er det SJOVE i denne video.
du har taget 1! video klip og sat 1! lydfil in!
Maagaard, bare bliv ved du laver gode video, måske var det ikke den bedste
video du har lavet, og Wallahomie skal lige spørge dig om noget er det ham der
bestemmer vis du vil se den eller nej, det er dig der bestemmer. Så det var dig der Stjal
fra dig selv
Thumbs up Maagaard håber at du bliver ved med at lave videoer.
det ville have været lidt cool hvis i lavede puslespillet færdigt men ellers super kedeligt..
Du skal være logget ind for at skrive.