Her min lille video. Håber på at give jer en griner
PS3 FTW!!
Nice! helt klart min favorit den her måned!
selvom jeg ikke er enig i at PS3 er bedre, men den diskussion tager vi en anden gang.
Ikke lige min kop te.. men nice nok.
Selvom jeg er en Xbox 360 fan.. :p
Dejlig PS3 FanBoy! xD Også klart min favorit!
- Kunne godt tænke mig den 360 radiator!
Og.. Du vil have en PS3 fordi.. Har du ikke en hvis du kommer med disse udtalelser? Eller hvad?
I al fald, den er meget cool
Synes bare at baggrundsmelodien skulle have været noget andet o.O
Fin lille rap, men manglede der ikke et pixel.tv-logo?
Jakob3k. Der behøves ikke et pixel logo, men det skal bare fremgå at den er lavet til Pixel.tv. Der bliver faktisk heller ikke vist, at det er ham som har lavet den.
Yo. Tak for ros, jeg ved ikke hvordan jeg kan bevise at jeg har lavet videoen. Ikke udover at mit navn er KILLERDARK og hvis i finder videoen på youtube er den oploadet af mig selvfølgelig. Mit profilnavn på youtube er KILLERDARK82....
PS3 FTW!!
fed sang. god rap, men du glemte at sige fuck i sangen.
alt for fed sang! 10/10.. jeg har dog selv en xbox til få spil som mass effect 2
Hey! Cool Vid.
det er godt fundet på
men hvad har det med Xbox 360 at dine spil bliver ridset det er da din egen skylde, og i så fald bliver PS3 spil ligeså ridset som 360'en gør
Men ellers god Film
Det skal lige siges at det er gamlet program og Microsoft vist har fikset problemet..
For lige at gøre det helt klart, så er det okay at deltage selvom man allerede har en ps3. Folk der har en bil deltager sikkert også i konkurrencer hvor man kan vinde en bil.
Der skal ikke ses ned på en som deltager hvis han har en ps3. Så hvis man sidder derhjemme og har en ps3 og ikke har lyst til at deltage på baggrund af det, skal man bare komme igang.
Og angående at bevise hvem der har lavet den, så kunne du sige i starten af video'en at det er til Pixel.tv konkurrencen. Eller have smidt vores logo ind et sted i video'en. Dette skal gøres før at vi kan betragte den her video som en deltager i konkurrencen.
Fin video ellers!
Jeg har vist ikke fået læst brugervideo manualen før jeg postede, så her kommer PS3 FTW version 2,0.. Har smidt logo ind i starten og i slutinigen, plus et par håndtegn eller tre.
PS3 FTW!
Fedt
- Men du skal bare have et bedre beat og få det til at hænge mere sammen xD
Ja, Det er fandme godt lavet det der! Men som Kevin siger, så få lige det med Pixel.tv til at hænge lidt bedre sammen med resten!
Den er mega fed :o) Har du fundet alle billeder på nettet? Eller har du lavet nogle af dem selv?
Du skal være logget ind for at skrive.