Endnu en fantastisk video fra KILLERDARK
Enjoy!
PS3 FTW!
Var der ikke en fail til sidst ? Der stod der "Tap" og tror der skulle stå "Tak"
Men den var nice
Fed video! :)..
Er enig, super video
. (Vil dog lige pointere at Skilpaden rent faktisk vinder løbet i fabelen
)
please...
grunden til at man køber xbox er dens overlegne Multiplayer community.
Hvo mange spiller MW2 på PS3 ??
altså jeg behøver højest 16 i hver bane i mw2? så jeg vil da skide på om ps3 kun har 2.5 mio og shitbox måske har 5mio eller noget??
Er du seriøst en så stor fanboy? o.O
Rappen er fedt lavet, men selve indholdet.. Meeh..
Fed Rap, men syntes ikke den var helt så fed som din første
Og Gordon Freeman der smadrer Master chief? Gordon Freeman hører da ellers til PC ;D
Kan bedst lide Xboxens kontroller, PS3s er alt for lille. Fed video.
Vil også sige et jeg er vild med begge konsoller...
Men der er plusser og minusser ved dem begge.
Vile da også sige et jeg syntes xbox’ens controller ligger bedst hånden… og tjek xbox’s dasbord, det ser lidt rodet ud men det fungere ret godt… så godt at jeg bruger min xbox som mediacenter.
Bevares ps3 controller’n er også ret god hvid du køber real triggers. Og start menuen er hurtig og overskuelig. Og den detalje der gør at jeg kan tilslutte både Hdmi og et optisk kabel på samme tid… det kan man godt savne til xbox’en…
griner video endnu en fed video, men prøv at hver noget mere aktiv inde på forumet
Ja jeg er en stor fed Fanboy. Surprise! Pinky god pointe med kaninen og skildpaden. FAIL:-) jeg ved også godt at Gordon freeman er fra vavle, som vidst har udtalt sig dårligt om Playstation, men jeg synes bare det var sjovt...det skal ikke tages så alvorligt. Og der er da også gode ting ved xbox, (ikke fordi jeg vil til at starte det store diskussion, det svarre til at snakke om hvem der er bedst Brønby eller fck. sevom det kunne være sjovt hvis der er nogen der laver en xbox rap:-))
Men det er nemmre at programmere til xboxen fordi den ligner en pc.
og der kommer nok også en PS4 en dag og så er der 4-4life..
PS3 FTW!
Fed video
Alle dem der har en Xbox, er dem der ikke har råd til PS3-FTW!
Tag det ikke personligt
jeg kan godt li' du kritiserer Xbox's avatar. Hvad med playstations sims efterligning, som bare sucks big time. 6 t-shirts at vælge i mellem. Kom igen.
Du skal være logget ind for at skrive.