Hej min video er en film som jeg har lavet og editet selv... Men skal lige siges at jeg er en noob til at edite video'er. Men skriv nogle kommentar
Flapsion Productions
Hej min video er en film som jeg har lavet og editet selv... Men skal lige siges at jeg er en noob til at edite video'er. Men skriv nogle kommentar
Flapsion Productions
ret godt fundet på, men som du jo selv skriver er den måske ikke helt optimalt edited. men syntes stadig ideen er rigtigt god
Jeg syntes, det er lidt træls at cs mændende bare forsvinder når du har nakket dem, og eksplosionen kunne godt have været bedre, men den er sq nice nok alligevel!
PS. Fed musik i slutningen
EDIT: Må også sige, at jeg også syntes det er en skide god idé!
Fed Film
du bedre ind mig til at edite da jeg aldrig har prøvet det
Jeg synes det er fint nok. Det er ikke noget ekstraordinært, men det har en god ide
Haha m8.
Fin nok ide, dog nolge små fejl ind i mellem. Men ja som du skriver ovenfor (Noob editor) er der vel ikke noget at sige.
Held og lykke
super fed video, så kom der endelig lidt modstand til min video ;P
Lige et enkelt kritik punkt: Din intro er fandens laaaaaang. Du både vender og drejer logoet, kører det op og ned og zoomer ind og ud før selve filmen begynder. Det er virkelig, virkelig langtrukken
Er enig, introen er aaaaaaalt for lang, og ja syntes der mangler lidt effekter ;D
Jeg vidste det ville komme
men ja - jeg ved den er mega lang men havde produceret den, dengang jeg kom i tanke om det. Men kelvin hvad for nogle effekter ?
Jeg synes ideen er god, jeg synes dog at have set lidt af samme setup før, i forrige måned; hvor det var en video noget lignende der manglede. Så trods din fine udførsel, er det set før - det er lidt ærgerligt.
i CS - Flapsion, det for du af se når vi bliver færdige med vores film, så skal du se hvad jeg mener med effekter osv.
Okay - men vent jeg har også en mere film men den får i at se når jeg også er færdig med den Muhahahaha
Kan i så finde ud af at bruge det også ;)? - Og man behøver da ikke gode kontakter for at få fat i Programmerne
Super - så for vi jo konkurrence, selvom vi bruger 5-6 Programmer til det vi laver
Du skal være logget ind for at skrive.