3-D sekvenserne er lavet i 3ds max. Mig og nogle venner har brugt ca 3 måneder på at lave dem. Vi brugte MEGET lang tid på, at lave selve borgen, så vi havde ikke særlig meget tid til at lave selve animationen. Håber i kan lide den
3-D sekvenserne er lavet i 3ds max. Mig og nogle venner har brugt ca 3 måneder på at lave dem. Vi brugte MEGET lang tid på, at lave selve borgen, så vi havde ikke særlig meget tid til at lave selve animationen. Håber i kan lide den
Meeh.. Meeh
Hvilken motor har du bygget den sidste ingame film i?
Edit: Sorry, læste ikke det var 3ds max
Jeg er desværre ingen fan heller, meget kedeligt og langtrukken
Not fan, sorry - alt for langtrukket i starten, og ja syntes bare ikke lige det var mig :/
Kunne ikke lide du brugte den der blå baggrund hver gang du skulle skrive noget, hvilket der var ret meget af .. Desværre .. heller ikke fan
I har ret den var rimelig langtrukket i starten, og ja jeg skulle nok have brugt noget andet end den blå baggrund.
Altså videoen er ikke super spændende, spillet ser tilgengæld ret vildt ud, har i selv lavet det? Hvad skal det herdde?
Til Lassie: Ja vi har selv lavet det hele! Lige nu hedder det "Fight" på min computer, men hvis du kan finde på noget bedre (som jeg ikke er i tvivl om du kan) så må du da meget gerne det.
Til Teh, Kelvin, og marsunbi hvad med i også skriver noget godt ?
Jeg synes den var okey god men jeg ville ønske den var lidt mere lang den kom først igang ved 1:02 men ellers godt Job !
Jeg kan godt lide idé'en bag videoen! Godt Tænkt!
Er bare ikke så glad for måden den er lavet på
Jeg synes bare ikke at filmen befamler min inderlige videoglæde så godt som lad os sige Kapow Machine.. Det er flot lavet, men kedeligt og dumt.
jeg ville klart se mere om spillet? Jeg så ikke nogen mening med at se dig spille et bil spil ;D Ville hellere se mere af borgen osv..
Jeg ville skam gerne have vist mere af borgen, men sådan nogle 3D film tager herre lang tid at rendere, og jeg har ikke programmet på min egen computer, da det er meget dyrt. Jeg brugte en computer nede i Odenses ungdomsskole, men jeg havde ikke tid nok til at rendere mere end de få sekunder. Til gengæld er jeg så også rimeligt sikker på jeg fik de fleste detaljer med.
Nå, okay. sætter i spillet ud på nettet når det er færdigt? eller?
Så man kunne prøve?
Gerne, er ikke helt sikker på ophavsrettighederne (undskyld stavningen) til 3ds max men tænker det er ok så længe man ikke tager penge for det.
Du skal være logget ind for at skrive.