ja som i nok har hørt er VM i Sydafrika startet og så syntes jeg det ville være godt vi kunne diskutere kampenes resultater og hvad der nu sker
2010 FIFA WORLD CUP!!!
-
Skrevet 1 year siden #PS3 online-id: madi1212
-
Skrevet 1 year siden #
kan selv starte med om hvad i tror Holland-Danmark kampen ender??
tror selv 2-1 til de rød hvide
-
-
Skrevet 1 year siden #
Damn, ja uheldigt selv mål :S .. og også uheldigt mål.. men godt Simon poulsen lige reddede den der næsten til sidst!!..
Men kom igen Danmark.!
-
Skrevet 1 year siden #
Yes Godt Holland vandt!!!!!!!!!
DET BLIVER 0-1 resultat til cameron
Italien vinder med 1 til 2 mål
Bare add hedder longkillers i psn .
PS3-XBOX360-WII-PSP
-
-
Skrevet 1 year siden #
Danmark taber alle deres kampe
Psn: Wiieman
Steam:Wiieman77
Xbox live: WiieMan
-
Skrevet 1 year siden #
Jeg tror at de vinder mod japan men ikke cameroun i dag var bare en uheldig dag for cameroun.
-
-
-
Skrevet 1 year siden #
Vi tager de sidste to puljekampe.
PSN ID: jakob3k
http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jakob3k.png
-
-
-
Skrevet 1 year siden #
allaa skrev:
Slet ikIdag tror jeg at Portugal vinder 2-1
Basillien 4-0
Hørt! Jeg har faktisk lige spillet på 2-1 til Portugal, og Brasilien har det med at holde lidt igen, når de kommer foran 3-0, så jeg tror ikke, at 4-0 er noget urealistisk bud. Det bliver dog spændende at se, hvor Nordkorea egentlig står henne rent fodboldmæssigt.
-
-
Skrevet 1 year siden #
Den kan jeg se i Zdh, Men er næsten 100% sikker på at brasilien kommer til at vinde med mere end 3 mål
Har Oddset 1x TIL PORTUGAL og 0-3 til barsilien
-
-
-
Skrevet 1 year siden #
Elfenbenskysten v. Portugal var godt nok en skuffende kamp.. Der er er godt nok ikke blevet scoret mange mål i de 13 første kampe :/ i 2006 var der efter 13 kampe blevet scoret 31 mål.. til dette VM er der efter 13 kampe kun scoret 20. Gad vide om det er den lorte bold der er årsagen?
Venzi-eSport.net
-
Skrevet 1 year siden #
N00bcake skrev:
Elfenbenskysten v. Portugal var godt nok en skuffende kamp.. Der er er godt nok ikke blevet scoret mange mål i de 13 første kampe :/ i 2006 var der efter 13 kampe blevet scoret 31 mål.. til dette VM er der efter 13 kampe kun scoret 20. Gad vide om det er den lorte bold der er årsagen?Det er det sikkert hvem fanden har lavet den lorte bold, jeg kan lave en der er bedre!!!!!
-
Skrevet 1 year siden #
Bolden er virkelig ringe.. Spillerne er overhovedet ikke vant til den, og desuden driver de der klamme trompeter en til vanvid
-
Skrevet 1 year siden #
Soap skrev:
HM, FUCK!!!.. har en ikke :S og elsker at se brasilien spille..vil bare lige sige at alle de kampe også kan ses på svt1 (svensk kanal)
nå, men jeg tror South africa vinder 1-0 over Uruguay, afrika har bare fået en meget stærkere start og så tror jeg også de vinder på grund af den massive opbakning
Hva skal jeg sige?.. ost måske?..
-
-
Skrevet 1 year siden #
N00bcake skrev:
Bolden er virkelig ringe.. Spillerne er overhovedet ikke vant til den, og desuden driver de der klamme trompeter en til vanvid
sjovt nok har de forbudt salget af vuvuzela hornene i Sydafrika men de kan dog godt købes i danmark http://www.coolstuff.dk/Vuvuzela?gclid=CPTa-pmkpaICFQmA3godAnWfxw
-
-
Svar »
Du skal være logget ind for at skrive.