Tror også mere på Tyskland end Argentina for at være ærlig.
Men sikke en dejlig fodbold-dag det bliver idag med Portugal - Spanien, det skal nok blive en god kamp.
Tror også mere på Tyskland end Argentina for at være ærlig.
Men sikke en dejlig fodbold-dag det bliver idag med Portugal - Spanien, det skal nok blive en god kamp.
tror ik at Ronaldo scorer men laver sikkert lavert en assist
dude jeg har fået fifa world cup hvornår kan vi aftale en kamp
Jeg tipper også på, at de vinder VM.
Hvor er det fedt at Spanien vandt over de skide tyskere!
Spanien har virklig fortjent at vinde den VM finale!
Haha til alle jer some troede at Tyskland ville vinde! Spanien ødelagde fuldstændig deres spil. Det var helt utroligt hvor ringe de tyskere spillede!
Gudinii skrev:
Haha til alle jer some troede at Tyskland ville vinde! Spanien ødelagde fuldstændig deres spil. Det var helt utroligt hvor ringe de tyskere spillede!![]()
Dejligt at se jeg ikke er den eneste der holder med Spanien
- Hele min familie så det og kun min bror og jeg der holdte med Spanien
Spanien spillede Tyskland ud af banen. Schweinsteiger var tydeligvis frustreret. VM's bedste kamp indtil videre, og jeg er bange for, at finalen ikke kommer til at kunne leve op til den. Jeg hepper dog på Spanien, for de spiller altså bare flottere spil end Holland... Punktum!
jakob3k skrev:
Spanien spillede Tyskland ud af banen. Schweinsteiger var tydeligvis frustreret. VM's bedste kamp indtil videre, og jeg er bange for, at finalen ikke kommer til at kunne leve op til den. Jeg hepper dog på Spanien, for de spiller altså bare flottere spil end Holland... Punktum!![]()
VM`s bedste kamp??
synes godt der kunne være lavet flere mål i kampen F. eks da tyskalnd mødte Argentina
For min skyld kunne kampen være endt 0-0, og jeg ville stadig være tilfreds. Det mest imponerende var, at Spanien spillede det hold, der slog Argentina 4-0, langt ud af banen. Deres sammenspil var i særklasse.
det rigtigt, men for at det skulle være VM´s bedste kamp synes JEG der burde have været flere målchancer og flere mål.
men ja Spanien, spillede stortset Tyskland ud af banen!
HAHA det er mega sygt med den blæksprut Paul, alle de hold den har gættet på, har holdet vundet!!
Du skal være logget ind for at skrive.