Dette er mit indlæg til brugervideo konkurrencen hvor jeg viser mine xbox ting frem –musik spil den er lavet sammen med min ven Simon.
Dette er også vores første green projekt så derfor er der et par synlige begynder fejl. Håber i kan lide den
Dette er mit indlæg til brugervideo konkurrencen hvor jeg viser mine xbox ting frem –musik spil den er lavet sammen med min ven Simon.
Dette er også vores første green projekt så derfor er der et par synlige begynder fejl. Håber i kan lide den
Mega fed film ! godt lavet, men jeg syntes bare ikke din stemme gik helt klart igennem :S
Sejt lavet - men ja, det er svært at høre din stemme ordentligt.
I er ihvertfald ikke lige så dårlige til Green Screen som en vis snigmorder er ^^ - God film, hvis jeg skulle vælge, skulle Januar præmien gå til den
Jeg regnede med at være færdig for over en uge siden. men der gik for meget galt i redigeringen. Min egen computer virkede ikke så vi måtte redigere på Simons computer. vi sad med det sidste over ved ham i dag… som også er min fars fødselsdag..
MC-Moller skrev:
Jeg regnede med at være færdig for over en uge siden. men der gik for meget galt i redigeringen. Min egen computer virkede ikke så vi måtte redigere på Simons computer. vi sad med det sidste over ved ham i dag… som også er min fars fødselsdag..
Tillykke med din far!
vidste ikke man kunne få spil og projektere til den støresle
da du snakker om din Projekter lyder det som om du er igang med at sige "det er rigtig Fekkert" end blanding af Fedt og lækkert`?
fed film jeg kunne ikke høre dig så godt
Du skal være logget ind for at skrive.