Jeg har lavet en lille fræk video, som ikke skal vinde på klipning og stil, men mere på humor. Jeg håber, I vil kunne li' den:
ENJOY!
Jeg har lavet en lille fræk video, som ikke skal vinde på klipning og stil, men mere på humor. Jeg håber, I vil kunne li' den:
ENJOY!
Lol, ja, den vinder på humor ;D
nice video! Kunne godt køre videoen på en bærbar fra 1999,
Den har en Intel Pentium 3 Cpu!
Jeg har lige tilføjet lidt til videoen. Jeg kunne åbenbart ikke ændre mit hovedindlæg, så jeg propper videoen ind her.
Hvis der er en moderator, som læser dette, så må han gerne smide det op i toppen og bare slette denne besked
HAHAHAHA!!! + DIN SJÆÆÆÆL!!!! (ps ingen caps lock!) fucking nice vid!
Enten den her, eller erGen skal vinde.. IMO..
Det er den fedeste brugervideo.. Nogensinde.. For at være helt ærlig ^^
Det gør du godt, Maagard90
Jeg har selv været heavy user af Youtube, men jeg er begyndt at være træt af Googles (jep, google ejer Youtube, da deres Google Video ikke kunne vinde, så købte de bare Youtube) reklame gøgl og mangel på kontrol af kvalitet.
Vimeo tjekker altid om du ejer musikken og de er ikke blege for at fremvise de bedste videoer på deres egen profil derinde, hvilket er meget fedt.
Jeg kan også bedre li' den gode brugerflade på Vimeo og de glade farver
maagaard90 skrev:
Jeg har selv været heavy user af Youtube, men jeg er begyndt at være træt af Googles (jep, google ejer Youtube, da deres Google Video ikke kunne vinde, så købte de bare Youtube) reklame gøgl og mangel på kontrol af kvalitet.
Vimeo tjekker altid om du ejer musikken og de er ikke blege for at fremvise de bedste videoer på deres egen profil derinde, hvilket er meget fedt.
Jeg kan også bedre li' den gode brugerflade på Vimeo og de glade farver![]()
Nåh .. God forklaring!
Du skal være logget ind for at skrive.