Vi har netop oprettet en afstemning, hvor i brugere kan være med til at kåre det absolut bedste spil i 2009. I den kommende uge, vil vi tilføje afstemninger som er mere genre specifikke, men til at starte med, gælder det altså den samlede pris som Årets Spil 2009.
Årets Spil 2009?
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
jeg ejer ikke selv Call of Duty: Modern Warfare 2.
Men de gør mage af mine venner og det virke mega fedt.
DJ Hero er absolut også en af de federe titler. (:- Emil M. Nielsen
-
Skrevet 2 years siden #
hvad snakker i om det kan godt være fifa 10 er fedt men det kan til ingen tid slå call of duty modern warfare 2
-
Skrevet 2 years siden #
CoD:MW2 .. ville give en ekstra stemme for deres collectors edition med night vision goggles
de er så fede
-
Skrevet 2 years siden #
Haha, ville det så betyde at hvis du havde udgaven med night vision goggles at du så ville have dem på og spille spillet samtidigt?
-
Skrevet 2 years siden #
ja hved er års spil hved jeg ikke helt i nu lig pt spiler jeg maget af de gamle elles spiler jeg det ny dragon ball z til ps3 og det er sjovt
dragernen er blivet lavet om til frisk for det er jeg
-
Skrevet 2 years siden #
Der er alt for mange for at lave en liste. Der er nogle multiplayer spil der vil vare lang tid, men der er også singleplayer spil der gav mig en god oplevelse.
I don't need no arms around me
And I don't need no drugs to calm me
-
-
Skrevet 2 years siden #
Må være erlig og sige jeg ikke har prøvet så mange af de nye spil i år...
Men det spil som står øverst på min ønskeseddel er "Call of Duty Modern Warfare 2"
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg kan ikke vælge imellem:
Uncharted 2
Fifa10
MW2
Assassins Creed 2Men hey måske i ovennævnte rækkefølge
PS3 - PS2 - Wii - PSP - NDS
PS3 Online ID: Lundberg77
-
Skrevet 2 years siden #
Pops .. jeg har bestilt collectors udgaven hjem med night vision goggles
jeg er en samler, har også white og black edition af assassins creed 2
Haha hvem nævner lige finanskrise
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg er cirka enig med Lundberg, bortset fra at jeg ikke har prøvet FIFA 10 endnu.
PSN ID: jakob3k
http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jakob3k.png
-
-
Skrevet 2 years siden #
Hvis det skal være spil fra 09 ...så Bioschock 2 of course ....
giga scary og spændende
hvis spil fra forrige år også må stemmes på så skal det nok være GTA IV eller måske
Little BIG Planet pga dets nytækning og gode muligheder for kreativitet ..........og online multiplayer delen ...........men når Diablo III kommer ud får det min stemme anytime
-
-
Skrevet 2 years siden #
RUNESCAPE!
ejj okay...CODMW2, DJ hero, fifa10 er dem jeg har sat mest pris på
-
-
Skrevet 2 years siden #
synes bedstemt heller ikke vi skal glemme GH Metallica LÅÅÅVE IT
Den får helt sikkert også min stemme! men også kun fordi at Assassins Creed 2 ikke er ude til PC endnu
Manden uden hatten.
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
Ja, jeg stemte på Uncharted 2. Prøvede det, elskede det. Er hel vild med hele spillet. Er glad for at jeg vandt collectors edition fra kære Pixel TV
Jeg har bare svært ved at vælge, der er simpelthen så mange gode titler i år. Det er jo 2007 reshelled ! Et at de bedste spilår for mig
Men ja, stemte på Uncharted 2, kan ikke vente til jeg får det
-
Skrevet 2 years siden #
Stemte også på Uncharted 2, for sjældent har jeg gennemspillet sådan et spil på 3 aftener. Jeg går tit kold i den type af spil, hvis det bliver for ensformigt. Men det her fangede mig helt åndssvagt!
Til den interesserede sælger jeg Uncharted 1+2 hvis nogen skulle have interesse
ligger i køb og salg
-
Skrevet 2 years siden #
Hvis man skal kåre årets bedste spil går det bare ikke hvis man er fanboy af et spil allerede eftersom 2009 er jo blevet kåret til nummer 2 året inden for gaming.
Årets spil skal jo leve op til dens genere , give os en ny oplevelse.Men vi må vel regne med at Bayonetta som har fået op til flere fulde score og så er det eneste spil i år der har fået sådan en score virkelig sparker benene under os.
Men for mig ved jeg ikke helt, håber dog lidt på Batman faktisk eller uncharted 2.
selvom jeg ikke er så vilde med at man kun tager de store markedsterings spil op.Hvis det er årets spil generelt og ikke hvad man selv kan li fordi man er fan af det spil. Så Batman pga dens kvalitet i spillet og den levere det man virkelig har forhåbninger om. Det var et af de spil man sagde lidt til sig selv "åhhh nej endnu et fail hero spil" men må sq give mig jeg er slet ikke en batman fan , kender ikke en skid til den verden, men det var sq godt på flere punkter. Dog ikke spillet uncharted 2 og flere af de eksklusive konsol spil, så for mig blive det svært at bedømme, for der jo også Halo og killzone 2 ex OG MARIOo0
-
Skrevet 2 years siden #
Nu skal i alle huske at give jeres stemme under "Afstemninger", så jeres mening tæller med! I den kommende uge opretter vi de øvrige afstemninger om fx Årets Bilspil, Årets Actionspil, Årets Sportsspil osv..
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
Fransisco, vi havde New Super Mario Bros. oppe at vende, men vi havde besluttet os for kun at tage 20 titler med. Der mangler andre spil som f.eks. Left 4 Dead 2 og Football Manager 2010.
Som Daniel også har skrevet tidligere vil vi lave andre afstemninger i nær fremtid og mon ikke Mario og andre titler kommer med der.
-
Skrevet 2 years siden #
Jo mere jeg får spillet Call of Duty Modern Warfare 2, des mere bliver jeg i tvivl om Uncharted 2 skal have min stemme.
Jeg er godt nok imponeret over underholdningsgraden i mw2...
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg ville sige assassin`s creed 2 til xbox 360 og left 4 dead 2 til xbox 360 2 gode spil som man kan bruge hele dagen på at spille!
Fair Play
Svar »
Du skal være logget ind for at skrive.