Laver I også årets DLC (Download Content) ?
Og kommer I til at dække VGA 2009 ?
Laver I også årets DLC (Download Content) ?
Og kommer I til at dække VGA 2009 ?
Jeg må nok sige Call of Duty: Modern Warfare 2 - det er virkelig et genialt spil. Især online delen
hvis jeg kunne ville jeg stemme på RFG men eftersom at jeg ikke kunne så tog jeg assassins creed 2
Dragon Age er "for mig" et god bud på årets spil. game-playet er godt lavet, historien udvikler sig hele tiden alt efter ens valg og kampene er udfordrene igennem det meste af spillet (der kommer stadig patch's med regulering af npc'er)
Der vor nogle ser et minus er de til tider lange snakke med npc'er men det er en del af RPG uden det ville RPG bare være hack n' slash.
Helt afgjordt Call of duty modern warfare 2
Historien er fed, og multiplayer delen er vildt god i år.
God stil med afstemningen, husk nu som de siger at du skal stemme i afstemningsfeltet, det bliver spændende at se resultatet, men jeg synes Resident Evil 5 mangler på listen. Stemte på AC2, men synes re5 er blandt årets bedste spil.
stem på modern of warfere 2
MODER WARFARE 2!!!
MW2 får helt klart min stemme! super sejt spil både Single og Multiplayer delen er rigtig godt gennemført og så er grafikken også super
(Dog ikke så gode som jeg havde regnet med, men alligevel) Stem På MW2 !
glemte lige at sige call of duty modern warfare 2
Kan ik vælge imellem AC2 eller MW2
tror han mente at vælge allaa
og så hedder de: Assassin's creed 2 og Modern warfare 2
madsenst4r - Dueh, ham lige oven over dig sagde lige til allaa at det ikke staves assiassins of creed 2.. Men bare Assasin's Creed 2.. Hav en god dag
Af sportsspil er det hel klart FIFA 10. Men af andre facierende spil ved jeg ikke
horror: left 4 dead 2
fps: cod mw2
sport: fifa 10
adven: uncharted 2
fight: tekken 6 eller street fighter
horror: left 4 dead 2
fps: MW2
sport: Wii sports resort
adven: Assassin's cred 2
fight: MINI NINJAS!!!!!
Ville da sige at L4D2 også er et FPS Spil?..
emil efter hvad jeg ved er/kommer bioshock 2 ikke i 2009 ellers må du have bestilt det over nettet glæder mig til det men efter hvad jeg kan se kommer det først i norderen i omkring januar febuar
Bare fordi han kaldte det Horror :p - men jeg mente også det var et FPS Spil.
call of duty modern warfare 2 er klart et af de fedeste spil efter min mening ihvertfald i action
Du skal være logget ind for at skrive.