Jeg så igår SPIKE VGA-show, og synes det var en udemærket fornøjelse, Spike awards ses af mange som værende den officielle prisuddeling for spil. Mange spil fik retmæssigt en pris men en pris jeg synes var malplaceret var prisen for bedste stemmeskuespil i 2009.
Denne pris gik til Jack Black for sin rolle som stemmen til hovedpersonen i Brutal Legend. Jeg har ingen forståelse for hvordan Jack Black i et spil som på ingen måde kom nær at være et af årets bedste spil (ifølge anmelderne) kan få prisen fremfor Mark Hamill (Luke Skywalker) som lagde stemme til Jokeren i Batman AA. Ifølge rigtig mange anmeldere var Mark Hamills fænomenale præstation det der satte prikken over i'et, i det fantastiske resultat dette spil endte med at være, og som derudover af mange blev spået til at blive årets spil i år.
Jeg tror at den faktor at Jack Black er mere kendt gjorde udfaldet for denne pris.
Synes i at denne pris faldt ud til den rigtige side? og hvis i gider begrunde det kunne det være fint, for jeg kan som sagt ikke rigtig administrere den beslutning panelet bag SPIKE har truffet.
Jeg vil helst kun have objektive indlæg hvis du er fan af den ene eller den anden, er din mening ikke nødvendigvis objektiv.