Denne hjemmeside er der meget bilige brugte og nye spil på.
bruger den meget til at købe spil på. Jeg har købt et spil ps3 der inde til 100kr 3 gange som var i god stand.
Synes bare at i skal bruge den
Denne hjemmeside er der meget bilige brugte og nye spil på.
bruger den meget til at købe spil på. Jeg har købt et spil ps3 der inde til 100kr 3 gange som var i god stand.
Synes bare at i skal bruge den
nice, jeg har en masse spil jeg godt kunne tænke mig at sælge.
tror jeg ligger nogen ind på den hjemmeside i morgen.
Jep jeg bruger den også - men man kan jo også sælge spil her på Pixel forummet
gider ikke købe brugte spil. det er lidt ligesom at købe en brugt bog man gider ikke brugte ting
Brugt bog og Brugt spil? - kan ikke lige se hvad du ville med det :D...
- Brugte ting virker da fint .. altså - det kun tøj, jeg nægter at købe brugt.
nice side!, ! apro apro brugte spil, så købte jeg to spil til i alt 150 kr. via coolshop, gik ned i Gamestop og forudbestilte Alan Wake til 1 kr! :D,
Så jeg tror da lige nok at jeg vil bruge den der side så
Cookiemann skrev:
nice side!, ! apro apro brugte spil, så købte jeg to spil til i alt 150 kr. via coolshop, gik ned i Gamestop og forudbestilte Alan Wake til 1 kr! :D,Så jeg tror da lige nok at jeg vil bruge den der side så
![]()
hvile spil brugte du... de er næsten alle sammen på EKSKLUDERINGSLISTEN
Def Jam Icon og Jumper er da på EKSKLUDERINGSLISTEN!
http://www.gamestop.dk/pdf/Exclusion_DK.pdf
Lol så er de lige kommet på
EDIT: Jeg var der nede i fredags og bestille og, hvis du kigger i højer hjørne af PDF filen / ekskluderingslisten, så blev den også opdateret i fredags
Så det er nok mit køb der lige har fået den opdateret med Jumper og Def Jam Icon
men ellers kan du købe Bee Movie the game, og Comphounds mener jeg.
Tænker lidt på at købe:
Asterix at the Olympic Games (100kr)
Need for Speed Carbon (77kr)
ja bare ved at sælge spil på brugte spil fik jeg råd til min ps3 på 2 - 3 måneder
har også nogle spil til salg
http://www.brugtespil.dk?id=31609
edit ikke lord of rings men det er ikke så godt, heller ikke smack down da jeg syndes wresling er plat
Solgte alle mine PC spil til en Fritidsklub engang .. da jeg havde sat dem til salg på QXL.
Kelvin skrev:
Solgte alle mine PC spil til en Fritidsklub engang .. da jeg havde sat dem til salg på QXL.
Hvor mange gange solgte du dem!?
Du skal være logget ind for at skrive.