dette spil ser mega interessant ud! Det er lavet af ATLUS, de samme som gav os tilbage på PS2 disse titler: Shin Megami Tensei spillene og Persona spillene. Og til vores kære PS3 Demon's Souls og Trine. Glæd jer!
Catherine til PS3 og XBOX360
-
-
Skrevet 1 year siden #
WTF? Fattede ikke noget af sproget, eller hvad det handlede om
Sorry, just my opinion.. BUT IT'S TRUE!
Xbox Live: SimonWithAnS
-
Skrevet 1 year siden #
det er nok den værste trailer der findes
- uden at vide noget om spillet fik jeg intet afvide om det.Er ikke så meget for Asiatiske spil.
-
-
-
Skrevet 1 year siden #
Turnkey skrev:
rolig nu wiieman.
Det er rigtig min fejl. Kan se der står "opening" i video nu. sorry.
Fordi det er en side der ikke er dedikeret til japanske spil, men generalt om spil.
Jeg mente, hvorfor er du så inde på en tråd om et såkaldt "Asiatisk spil"? Jeg må huske at skrive hvilken region spil er fra... Jeg skulle nødig genere folk med min smag spil
-
Skrevet 1 year siden #
Ynnor4009 skrev:
Jeg mente, hvorfor er du så inde på en tråd om et såkaldt "Asiatisk spil"? Jeg må huske at skrive hvilken region spil er fra... Jeg skulle nødig genere folk med min smag spilHmm, nu faldt jeg bare over tråden og så videoen og underede mig. Nejnej du behøver ikke skrive hvor spillet er fra. Syntes faktisk det er godt du kommer med en anden slags form for spil med herind og lære de mange unge mennesker at der findes andre spil en fifa og call of duty.
-
Skrevet 1 year siden #
Turnkey skrev:
Hmm, nu faldt jeg bare over tråden og så videoen og underede mig. Nejnej du behøver ikke skrive hvor spillet er fra. Syntes faktisk det er godt du kommer med en anden slags form for spil med herind og lære de mange unge mennesker at der findes andre spil en fifa og call of duty.Jamen mange tak, jeg gør mit bedste ^^ jeg er stor modstander af FIFA og CoD tilfældigvis. Det glæder mig at se andre mennesker indser den lille snævre spilinteresse i danskernes hjerter
-
Skrevet 1 year siden #
Turnkey skrev:
Hmm, nu faldt jeg bare over tråden og så videoen og underede mig. Nejnej du behøver ikke skrive hvor spillet er fra. Syntes faktisk det er godt du kommer med en anden slags form for spil med herind og lære de mange unge mennesker at der findes andre spil en fifa og call of duty.hejhejhej! WoW er der skam også! og GW2 når det engang kommer...
-
-
Skrevet 1 year siden #
Spillet handler om den unge Vincent, som har en sød kæreste, der hedder Katherine, og et fungerende liv. En dag, møder han på sin yndlingsbar en kvinde, der hedder Catherine og bliver forelsket i hende. De har sød musik senere hjemme hos ham, og derefter får han de sygeste mareridt som han rent faktisk kan DØ af!!! Hvad er forklaringen?? Skyldfølelse? En forbandelse? Det er det DU som spiller skal løse... For en bedre forklaring af spillet klik på dette link:
http://en.wikipedia.org/wiki/Catherine_(video_game)
-
-
-
Skrevet 1 year siden #
Simon skrev:
Sorry for off-topic, men må man spørge hvorfor du er imod disse spil?
Ja det må du godt
...
1: Der er INGEN forskel på spillene! Helt ærligt WaW/MW/BO de er jo ENS!
2: De kommer jo ud hvert år! Hvorfor så købe et spil, for derefter at købe det samme spil igen og igen og igen og igen og....
3: Realisme i spil = MEGA GAMER TURN-OFF!!
-
Skrevet 1 year siden #
Ynnor4009 skrev:
Ja det må du godt
...
1: Der er INGEN forskel på spillene! Helt ærligt WaW/MW/BO de er jo ENS!
2: De kommer jo ud hvert år! Hvorfor så købe et spil, for derefter at købe det samme spil igen og igen og igen og igen og....
3: Realisme i spil = MEGA GAMER TURN-OFF!!Okay, hver sin smag
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.