Hey folkens!
Nu er det atter et nyt år, og et nyt år betyder at vi skal se de dejlig events igen i år!
Den første vi kommer til at se hvor der kommer spil på på hylden og ikke mindst Spil hardware samt teknologier til er "Consumer Electronic Conference" bedre kendt som CES, og den internationale udgave her i Las Vegas og starter faktisk i dag! (har bare skrevet her klokken 20 i 2 om natten)
Til CES skulle det siges, at Microsoft vil frem vise noget Avatar Kinect ting
Samsung vil have ultra lette 3D briller
Asus, har samarbejde med firmaet der stod bag teknologien til Kinect, og fremviser deres eget Kinect (det har dog et andet navn ) til PC.
LG laver 3D tv, hvor briller er uden belysning så dine øjne ikke bliver irriteret.
Det var nogen af de ting der kommer til CES.
Men hvilke ting glæder / håber du på at se til de forskellige messer:
Og tror I at 3D i år vil have ekstra fremtræden i år, eller er det de nye motion controllere der tager over?
Mine forventninger til CES er, at vi ser lidt til bedre PC hardware (som altid :)).
Bedre 3D skærme, håber på nogen kan vise et 3D tv der ikke behøver 3D briller.
og ikke mindst OLED skærme!
Mine forventninger til E3 2011 er til gengæld meget store.
Jeg forventer at Valve vil fremvise nummer 2 af sine 3 overraskler! og der håber jeg at det bliver HL2:EP3
Rockstargames viser noget frem fra Max Payne 3 og måske løfter sløret for GTA V
Bungie viser sit nyeste project
Til GC2011 håber jeg på, at der kommer gameplay trailers til de spil der blev fremvidst ved E3, samt Demo udgivelser!
Det er mine forventninger i år, hvad er jeres?