Hej Pixel.tv
Er det muligt at købe billetter til dette arrangement?
Julehilsener Mark
Hej Pixel.tv
Er det muligt at købe billetter til dette arrangement?
Julehilsener Mark
Hei Makaus, det er det desværre ikke.
De forskellige mediepartner (som os selv) får nogle få billetter de kan gi' væk i konkurrencer, så det bliver et forholdvis eksklusivt arrangement. Vi gi'r mere info her på siden når vi ved hvordan vi vil udlodde dem.
'stay tuned'
Bliver spændende
Han har skam ikke snydt, det kan tilgengæld være han ser flere indslag end i har set?
I kan jo selv se her hvad der giver hvor mange point.
Er der så mange indslag, for jeg sys godt nok jeg har set mange sofar
nååår okay sorry hvis du blev sur men flot kenthed
bliver da ikk sur
har bare siddet far 6 morgen til et stykke hen på eftermidagen::
tak kenthed du er en god ven selvom du er meget ældre end mig men du er en flink fyr så tak
NicolasEstrup
kan i se hvor mange indslag man har set ..
får kunne faktis godt tænke mig at vide det..)
og så kan du godt lige tag og god kende mig på psn
skal lige have en kamp fifa
Antal point giver blot lodder i konkurrencen, hvor der så sikkert trækkes lod
så 3 lodder kan jo sagtens vinde mod 6 - bare det rigtige lod trækkes
Nu har jeg set 3 indslag, og jeg får ingen point. Hvordan registrerer i at man ser et indlæg? når man loader siden, når videoen starter? når den slutter?
Mark
Du skal se hele indslaget, før du for point, du kan ikke bare trække den hen og så bum slut
Fordi - har da selv prøvet idag
- men der er faktisk mange spændende Ingame, og de er ikke længere en 3 Minutter.
Du har lige skrevet at du ikke vidste det,
Når videoen er nået helt igennem [:)] - tror jeg [:D]
Fordi jeg tror da det er det
- Men hvis de gør det på en anden måde, så er jeg clueless, og hvorfor er det jeg skal udspørges lige pludselig ?
Men jeg TROR det, fordi at der jeg bare trak den hen for at se hvad der så skete.. Så skete der intet..
Og da jeg så et helt indslag, fik jeg point, så bare se en masse ingame, så for du også godt indblik i spillene
Du skal være logget ind for at skrive.