Ja som overskriftet siger, Hvad synes i er bedst og hvad synes i der er værst.
Mine 2 bedste spil 2010.
Ac Brotherhood. Bad company 2.
Værste spil 2010
clash of the titans
PS3-XBOX360-WII-PSP
Ja som overskriftet siger, Hvad synes i er bedst og hvad synes i der er værst.
Mine 2 bedste spil 2010.
Ac Brotherhood. Bad company 2.
Værste spil 2010
clash of the titans
allaa skrev:
Ja som overskriftet siger, Hvad synes i er bedst og hvad synes i der er værst.Mine 2 bedste spil 2010.
Ac Brotherhood. Bad company 2.Værste spil 2010
clash of the titans
Hmm... Tjaeh... De bedste er som følger:
Gran Turismo 5
Red Dead Redemption
Assassin's Creed Brotherhood
God of War III
Need for Speed: Hot Pursuit
Heavy Rain
Battlefield: Bad Company 2
Just Cause 2
De værste har jeg ingen anelse om, for dem holder jeg mig langt væk fra.
de bedste
Red Dead Redemption
Assassin's Creed Brotherhood
Battlefield bad company 2
just cause 2
heavy rain
uncharted 2 (hvis den kom i 2nul10 )
COD black ops (single player var genial)
de værste Trails HD da det ikke kom til ps3
(det er download til x360)
Beste må jeg sige Black ops :D. Værste Kane and Lynch 2 nok (Sorry IOI)
.
Jeg vil nok sige Mafia 2. og så cataclysm.
Jeg har faktisk ikke spillet ret mange spil der er udkommet i 2010. de fleste er nogen fra 2009 som jeg ikke fik spillet på det tidspunkt. de fleste fede titler i år har været til ps3, efter min mening. og AC brotherhood kommer jo først når udviklerne tager sig sammen og giver konsoller og PC den samme udgivelsesdato.
Bedste : Bad company 2 , Final Fantasy XIII
Værste : Tekken 6 ! xD
Alexmaru skrev:
Bedste : Bad company 2 , Final Fantasy XIII
Værste : Tekken 6 ! xD
Jeg vil ikke sige det er det værste spil men jeg blev skuffet over black ops.
Og bedste MOH
Det bedste i år: White Knight Chronicles og Dante's Inferno
Det værste i år: Bad Company 2, MAG, Call of Duty Black Ops og alle PSmove spil
Ynnor4009 skrev:
Det bedste i år: White Knight Chronicles og Dante's Inferno
Det værste i år: Bad Company 2, MAG, Call of Duty Black Ops og alle PSmove spil
HVAD!? BAD COMPANY 2!? Efter min mening var det årets bedste FPS, og du syntes Dante's Inferno var godt? xD Hver sin smag
Best:
Red dead redemption
Bad'st:
Dead rising 2
Årets bedste må være Mass Effect 2.. Aldrig har jeg oplevet så meget dybde i alle spillets aspekter
Årets værste må være Medal of Honor, pga. den massive hype der var bag det, men desværre skuffede det stort
Simon skrev:
lol, det har jo ikke noget at gøre med spillets ydeevne at gøre![]()
Det føles sådan... Folk forudbestiller spil som Call of Duty ligeså snart de har set traileren. Hvis nu Call of Duty: Black Ops bare hed Black Ops, så ville det ikke have solgt, som det gjorde. Så min teori er som følger: Navn + Brugt Franchise = Profit
Ynnor4009 skrev:
Det føles sådan... Folk forudbestiller spil som Call of Duty ligeså snart de har set traileren. Hvis nu Call of Duty: Black Ops bare hed Black Ops, så ville det ikke have solgt, som det gjorde. Så min teori er som følger: Navn + Brugt Franchise = Profit
Folk ville ikke købe call of duty hvis det gang på gang ikke kunne leve op til forventingerne, grunden til folk forudbestiller det er jo fordi at activision har vist de kan prestere igen og igen. Da cod serien har været her i mange år nu er der kommet flere og flere trofaste fans til, vilket vil give flere solgte eksemplarer.
Master Mikkel skrev:
Folk ville ikke købe call of duty hvis det gang på gang ikke kunne leve op til forventingerne, grunden til folk forudbestiller det er jo fordi at activision har vist de kan prestere igen og igen. Da cod serien har været her i mange år nu er der kommet flere og flere trofaste fans til, vilket vil give flere solgte eksemplarer.![]()
Men ved hver eneste nye udgivelse, sker der jo intet! Det jo bare det samme show om og om igen. Hvordan kan det være en prestation?
Ynnor4009 skrev:
Men ved hver eneste nye udgivelse, sker der jo intet! Det jo bare det samme show om og om igen. Hvordan kan det være en prestation?
Det er da nye spil der kommer ud? anden hustorie andre modes, vil godt give dig ret i nogen spil ligner meget hinanden men alligevel det er aldrig det samme igen og igen og igen.
Master Mikkel skrev:
Det er da nye spil der kommer ud? anden hustorie andre modes, vil godt give dig ret i nogen spil ligner meget hinanden men alligevel det er aldrig det samme igen og igen og igen.
Nu har de jo F.eks. lavet Zombie baner i CoD igen! Det jo malkning, hvis folk kan lide det, så lav et Zombie spil for sig selv, i stedet for det der ynkelige forsøg på comeback Treyarch!
Ynnor4009 skrev:
Nu har de jo F.eks. lavet Zombie baner i CoD igen! Det jo malkning, hvis folk kan lide det, så lav et Zombie spil for sig selv, i stedet for det der ynkelige forsøg på comeback Treyarch!
Treyarch lavede Zombie Baner fordi fans ville have det tilbage fra world at war (det var ikke i modern warfare2)
så der er jo sket en kæmpe drejning i spillet ?
Ynnor4009 skrev:
Hvordan tror du at det har fået 'navnet'? Fordi det har haft en kæmpe indflydelse på spillere over hele verden, med den utrolige multiplayer og fede single-player har CoD serien en grund til dens popularitet. Og jo, spillene ændrer sig hver gang, våben, udstyr, maps, historie og de nye attachments til våben!
Simon skrev:
Hvordan tror du at det har fået 'navnet'? Fordi det har haft en kæmpe indflydelse på spillere over hele verden, med den utrolige multiplayer og fede single-player har CoD serien en grund til dens popularitet. Og jo, spillene ændrer sig hver gang, våben, udstyr, maps, historie og de nye attachments til våben!
Efter hvad jeg har gennemgået af spillene, er det ingen stor bedrift.
swimon skrev:
Treyarch lavede Zombie Baner fordi fans ville have det tilbage fra world at war (det var ikke i modern warfare2)
så der er jo sket en kæmpe drejning i spillet ?
Det ved jeg, men det her er jo det nyeste CoD spil i rækken fra Treyarch, og deres sidste titel var det samme. Singleplayer A til B, 10 min. multiplayer button mashing, og Zombie baner til Arkade typerne
Ynnor4009 skrev:
Det ved jeg, men det her er jo det nyeste CoD spil i rækken fra Treyarch, og deres sidste titel var det samme. Singleplayer A til B, 10 min. multiplayer button mashing, og Zombie baner til Arkade typerne
fortæl mig hvordan ialverden du kan sige det er det samme ja det er den nyeste men den sidste treyach lavede handlede om anden verdenskrig...så jeg ser ingen sammenhæng med anden verdenskrig og fbi kind of agenter i vore dage ?
og hvad mener du med singleplayer A til B der sker mange store ændringer og det kan ikke være A til B da du spiller som flere forskellige personer,
og 10 minutter multiplayer button mashing hva snakker du om der ?
Du skal være logget ind for at skrive.