Jeg vil blot lige indformere dem på forummet, som spiller Diablo 2 LoD online (primært henvendt til dem, som spiller ladder), at der endelig sker et reset af ladderet, og på samme tid bliver der udgivet en ny patch med diverse fixes.
Klik her for at se hvilke fixes der er blevet lavet og diverse andre ting
Det kunne også være der er nogle gamle spillere, som vil starte på en frisk igen? - Det er personligt det jeg vil
Så er der andre d2 gamere derude?
Diablo 2 LoD Patch 1.13
-
Skrevet 1 year siden #"Fuck you Saddam Hussein of Iraq!"
-
Skrevet 1 year siden #
Har ikke spillet Diablo2 i rigtig lang tid, og jeg venter også til D3 Udkommer
Kevin Mikkelsen - 20 år - Esbjerg.
Im ready for the fight and Fate.
-
Skrevet 1 year siden #
Ja okay, den tanke kan jeg også godt følge
Havde heller ikke regnet med at få den store respons herinde, men lidt er vel bedre end ingenting. Srsly, ingen der gamer det?
-
-
Skrevet 1 year siden #
Ah, Syntes ikke D2 kan fange en som det plejede at gøre. Nu handler spillet mest om items og exp
Tetris makes me STROOONG
-
Skrevet 1 year siden #
D2, fangede aldrig mig, og fatter stadig hat og brille af det spil :P, men vil gerne give D3 en chance
Be happy
-
Skrevet 1 year siden #
@ Sintos: Så start da på en frisk på tirsdag?
- Måske kan det fange dig igen!
@ Turnkey: Mest om items og exp? Det har det da altid gjort, blandt mange andre ting?
-
Skrevet 1 year siden #
Stoppede med at spille det, da jeg fik vista, som af en eller anden grund ikke kan køre det :S Jeg gad ikke at sætte mig ind i hvorfor, så jeg droppede det. Havde 3 i i fuld lvl, men de er vel slettet nu,da jeg ikke har spillet i flere år?
- PlayStation Network: Alexmaru Steam: Rikikasu
- Add mig, og skriv lige hvem i er fra Pixel!
Film/Video Youtube: Rikimura
-
Skrevet 1 year siden #
Man skal bare hente en lille patch og installere den, for at få det til at køre på vista
Men for at få det til at køre på Windows 7 skal man ikke gøre noget, det skulle jeg i hvert fald ikke, ret smart
Hvis du ikke har spillet i flere år, så er de nok slettet, desværre :-/
-
Skrevet 1 year siden #
Well, det tager jo ikke lang tid at få en i lvl ;D Så måske skulle man prøve?
-
Skrevet 1 year siden #
Hmm, lige efter reset gør det jo nok, eller i hvert fald længere tid end det normalt gør, når spillet har været i gang i noget tid
Det jo op til dig, men det er da sjovest at starte nu imo, da det hele bliver resettet jo.
-
-
Skrevet 1 year siden #
@ Turnkey: Det gør de! Det gør de på tirsdag
Efter vi har ventet siden april sidste år, hvor de sagde at den ville komme ud.... Men det er jo bare typisk Blizzard
-
-
Skrevet 1 year siden #
AHH Diablo2 et af de bedste spil nogensinde. Det er bare så svært at komme igang igen.
PS3 FTW selvom xbox sikkert er et godt system. det er bare for dyrt at have begge
-
Skrevet 1 year siden #
Det er også i min top 3 over bedste spil nogensinde
Mjaaeh, det tager jo lidt tid, men i morgen bliver ladderet som sagt resettet, så alle starter på en frisk.
-
Skrevet 1 year siden #
Tror jeg begynder igen her efter resettet
trods alt er det gammelt, men stadig et virkelig fedt spil!
-
-
Skrevet 1 year siden #
Hvordan går det så med jer der begyndte?
Personligt går det okay hos mig. Har en sorc i lvl 88 med 523 mf lige pt. Fik skaffet shako for ist mal pul i går, samt skullders for um pul pul, så nu skal jeg i gang med at mf'e rigtig meget
Udover hende har jeg også en hammerdin i lvl 85, med okay starter gear. Han skader 6.6 k, og har lige i går lavet et nice spirit shield til ham. Kurast shield med 43 all resis, som standard, hvilket resulterede i 73 resis til cold, poison og lightning, og 43 til fire. Måtte lave det om 5 gange før jeg fik 35 i fcr! Udover det har jeg 3 mulere som er fyldt op med random gear, og mit næste projekt bliver en javazon
-
Skrevet 1 year siden #
ICoke <-------- nice
altså, jeg har ikke lige været så heldig med at der er nogle folks som gider at rushe mig.. så :-/ .. men jeg har startet 3.. men de er virkelig lort.. har sådan startet dem også ikke spillet så meget på dem.. men jeg tror jeg begynder at træne min barb op..
Kan du måske give mig et lille rush??
-
Skrevet 1 year siden #
Kan vi nok godt finde ud af
Hvad er din acc, så adder jeg dig. Min er MMODK, du kan bare add'e mig, så kan vi se hvornår vi begge er på samtidig. Er nok på i morgen aften
-
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.