Master Mikkel skrev:
Noget om call of duty Black ops
Præciis!
Efter en masse besvær er vi ved at være E3 klar, i LA. Vi var til Xbox første presseevent i går, kommer snart på her på siden, uhhhh :).
Jeps, Cookie. Vi har haft lidt udfordringer med vores redigeringscomputer, forhåbentlig fingerer det nu.
Thomas og Nicolas, sry to say it, FUCK JER I får den nye xbox360 :(, jeg vil have den!
Er du sindsyg den nye slim var grim!! Holy shit.. Jeg holder mig nu bare til min gamle, fede konsol
Nogle der så Geoff Keighly til sidst der interviewede de folk der var på scenen? Og hey, Pixel.tv, hvis i ser Geoff så sig at en vis snigmorder <- Mig altså, er en KÆMPE fan
Way to kickstart E3.. Damn det var en fed konference
Den nye Xbox var sq da for nice!
Og ja .. det var sq en fed start på E3, med sådan den awesome konference!
kun omkring 30 min. til Sony's pressekonference
De der konferencer.. Lad mig lave en top 5
1. Sony
2. Nintendo
3. EA
4. Microsoft
5. Ubisoft
Pixel.tv, fortæl os alt!
Virkede 3DS? Hvordan var Crysis 2 i 3D?
So many questions o.O
Min top 5:
1. TehAzzasinator
2. TehAzzasinator
3. TehAzzasinator
4. TehAzzasinator
5. TehAzzasinator
Vi har været til alle pressemøder nu og har haft første dag på selve E3 messen.
3D fylder en del både hos PlayStation og Nintendo, så det skal vi ud og se nærmere på i morgen.
Desuden skal vi selvfølgelig også prøve Kinect og se hvor nøjagtigt det fungerer, har i nogle spørgsmål så skriv dem endelig her.
Ville syntes det var super hvis i kunne se lidt til Assassin's creed Brotherhoob
Hei,
E3 er slut og der har været fuld fart på.
I kan blandt andet se frem til interview med udviklerne bag Crysis, Medal of Honor, Your Shape, m.m.
I den mere useriøse ende er der booth babes der moonwalker, en top 5 over virkelig dumme ting m.m.
Vi fik også lidt af et scoop, da vi mødte manden der er Super Mario's stemme, det har han været i over 20 år.
Snart, her på Pixel.tv
ThomasBense skrev:
Hei,E3 er slut og der har været fuld fart på.
I kan blandt andet se frem til interview med udviklerne bag Crysis, Medal of Honor, Your Shape, m.m.
I den mere useriøse ende er der booth babes der moonwalker, en top 5 over virkelig dumme ting m.m.
Vi fik også lidt af et scoop, da vi mødte manden der er Super Mario's stemme, det har han været i over 20 år.
Snart, her på Pixel.tv
Fedt, glæder mig allerede !
Du skal være logget ind for at skrive.