Jeg vandt fornyligt en Xbox 360 her på Pixel.tv og jeg har været så heldig at få et spil med.
Men jeg havde tænkt mig at starte ud med 2 spil. Jeg kan bare ikke helt bestemme mig. Derfor søger jeg lidt hjælp her
Et godt Xbox 360 Spil
-
Skrevet 2 years siden #Garage developer...
-
Skrevet 2 years siden #
Selv spiller jeg Halo 3 ODST, Pure, Lego Batman og GTA episodes from liberty city.
Men hvis du ikke har MW2 til hverken PC eller anden platform, anbefaler jeg helt klart det. HVIS du har det, er der stortset frit valg. Men jeg anbefaler GTA IV, Halo 3 ODST og Pure, hvis du ikke har prøvet nogle af dem endnu
Those, who you know as reapers, are your salvation through destruction - Harbringer
-
Skrevet 2 years siden #
ville sige COD MW 2. Gta IV. Assassin´s Creed 2. left 4 dead 2. og Fifa 10 vis du er til fodbold
Ps3: fifapredator. Xbox 360: Scratchy 15
-
Skrevet 2 years siden #
Singleplayer:
Altså et klart most have er mass effect, hvis du kan lide rpg og shooter i third-person eller fallout 3 som jeg har fået en 200 timer til at gå med.
Assassin's Creed 2 var også en god oplevelse, men da jeg havde fået spillet op på 60-70% blev det lidt langtrukket ligesom det gamle, men stadig masser at opnå i spillet.Multiplayer:
Gears of war 1-2 Så skal du være klar på noget intens action med masser af vold.
Halo 3 multiplayer(halo 3 odst) selve historien i halo 3 er ikke så vigtig som man ellers kunne tro.
Call of Duty kan vivist ikke komme uden om, et af de største mutiplayer oplevelser jeg har haft, eftersom jeg havde prøvet det første af MW serien trode jeg ikke det ville fange mig, fordi det første spil ikke virkede så intens som det burde. Men 2'eren kommer godt efter da det er et nyt (super) team der står bag det.Splitscreen[b]
Army of two er det mest gennemtænkte splitscreen til dato, med en form af 2 extra og 4 multiplayer baner på xbox live market place.
Kan også varmt anbefalde left 4 dead serien, virker utrolig sjovt når man sidder og spiller splitscreen.
Gears of war har dog også en fed historie, hvor den dog er bedst i 2'eren, hvor jeg synes at man skal være 2 til at gennemføre.SPIL DU SKAL UNDGÅ!!!!!
DMMM som er et rpg som er så utrolig ringt at man kunne smadere konsollen ved at løbe rundt i det samme rum i flere timer for at finde ud af du skal aktiver en sten???
LOST the video game er utrolig besværligt, med mange fejl og for kort levetid.Håber det hjalp dig lidt på vej
-
Skrevet 2 years siden #
Der er mange fede spil til Xbox, men tag dog det spil der fanger din interesser
Kevin Mikkelsen - 20 år - Esbjerg.
Im ready for the fight and Fate.
-
Skrevet 2 years siden #
Det mest intense og jeg-kan-ikke-lade-controlleren-ligge spil, jeg har prøvet på xbox er deadspace, som er ved at have 1½ år på bagen. Det spil fik mig til at føle mig tom, da det var færdigt, men på behagelig måde. Spillet omhandler Isaac, som skal op og lave lidt arbejde på en rum færge, men pludselig kommer han ind i et mysterium med "Necromorphs", som er mennesker, som er forvandlet til en slags superzombies. Historien er dog dybere end som så.
Det koster nok omkring 150,- fra ny. Det er smukt!
-
Skrevet 2 years siden #
MW serien trode jeg ikke det ville fange mig, fordi det første spil ikke virkede så intens som det burde. Men 2'eren kommer godt efter da det er et nyt (super) team der står bag det.
Det er da IW der står bag dem begge ...
-
-
Skrevet 2 years siden #
Jo marsunbi det ved jeg godt, men de har jo lige ansat et nyt team til at lave fortsættelsen.
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
maagaard90 skrev:
Gudinii - lad os høre, hvad du ender med at købe
Var i Gamestop i dag og jeg valgte:
GTA Episodes from Liberty city.
Dead space.
Halo 3 ODST.
(Ved godt at jeg købte tre spil i stedet for et, men jeg vil giver jer allesammen skylden eftersom i fik dem til at lyde så gode :o)
-
Skrevet 2 years siden #
Nice spil du har fået købt dig
Tilføj mig Gudinii
Men jeg må sige, Halo 3 ODST single player del, er ret kedelig. desværre, men MP er god
Ellers spar op til Splinter Cell Conviction, og Alan Wake
Be happy
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg har lige købt Magic: The Gathering over Xbox Live Arcade. Det holder bare helt 100%
-
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.