Hvilke spil håber I at se på den messe? Der kommer nok ikke nye til, da det nok gemmes til E3 messen, som er den messe der frem viser de nye titler osv.
Forresten Pixel.tv dækker I GDC Amerika, eller Europe?
Skriv løs folks!
Hvilke spil håber I at se på den messe? Der kommer nok ikke nye til, da det nok gemmes til E3 messen, som er den messe der frem viser de nye titler osv.
Forresten Pixel.tv dækker I GDC Amerika, eller Europe?
Skriv løs folks!
World of Warcraft: Cataclysm
Og så håber jeg lidt på Diablo 3.. selvom jeg tvivler.
Men eller's ved jeg sgu ikke lige.
Half life 2 Episode 3
Half life 2 Episode 3
Half life 2 Episode 3
Half life 2 Episode 3
Bare et eller andet.. !!
Jeg kan ikke vente... En dag tager jeg virkelig livet af mig selv!
TehAzzasinator skrev:
Half life 2 Episode 3
Half life 2 Episode 3
Half life 2 Episode 3
Half life 2 Episode 3Bare et eller andet.. !!
Jeg kan ikke vente... En dag tager jeg virkelig livet af mig selv!
Store bolckbusters bliver jo gemt til E3 messen TehAzz ;). E3 er jo der de helt store titler fremvises, og helt nye titler dukker op. Så vent til juni og se der
Jeg vil gerne se lidt mere af Crysis 2, og Alan Wake!
Cookiemann skrev:
Store bolckbusters bliver jo gemt til E3 messen TehAzz ;). E3 er jo der de helt store titler fremvises, og helt nye titler dukker op. Så vent til juni og se der![]()
Jeg vil gerne se lidt mere af Crysis 2, og Alan Wake!
Og Crysis 2 er ikke en stor blockbuster titel? ^^
Men du har ret, jeg bliver bare nødt til at vente til Sommer og E3...
TehAzzasinator skrev:
Og Crysis 2 er ikke en stor blockbuster titel? ^^Men du har ret, jeg bliver bare nødt til at vente til Sommer og E3...
![]()
Crysis 2 blev jo offentlig gjort ved E3 sidste sammen md CryEngine 3, sådan stort set, så nu er det bare updates der kommer hehe.
Der har jo slet ikke været noget om HL2:EP3 !, derfor vil det være et endnu større navn end Crysis 2
Cookiemann skrev:
Crysis 2 blev jo offentlig gjort ved E3 sidste sammen md CryEngine 3, sådan stort set, så nu er det bare updates der kommer hehe.Der har jo slet ikke været noget om HL2:EP3 !, derfor vil det være et endnu større navn end Crysis 2
Tjoo... Tror nu ikke på Crysis 2 ved GDC, det er nærmere et E3 produkt
TehAzzasinator skrev:
Tjoo... Tror nu ikke på Crysis 2 ved GDC, det er nærmere et E3 produkt![]()
men jeg håber ^^, for jeg vil gerne have historien at vide hvordan de gik Jungle øen til New York, for det giver slet ingen mening nemlig. For i slutningen af 1'eren ser man at Nomad sammen md Phsyco tager tilbagen til øen for at hjælpe deres leder (kan ikke huske hans navn).
Cookiemann skrev:
men jeg håber ^^, for jeg vil gerne have historien at vide hvordan de gik Jungle øen til New York, for det giver slet ingen mening nemlig. For i slutningen af 1'eren ser man at Nomad sammen md Phsyco tager tilbagen til øen for at hjælpe deres leder (kan ikke huske hans navn).
Ja, jeg håber også vildt meget på noget om 2'eren. Jeg var helt vild med 1'eren
- Crysis 2 vil atter indtage pladsen som verdens grafik monster
TehAzzasinator skrev:
Ja, jeg håber også vildt meget på noget om 2'eren. Jeg var helt vild med 1'eren- Crysis 2 vil atter indtage pladsen som verdens grafik monster
![]()
Yes, men det bedste er at det kommer til konsollerne, så jeg kan være med på bølgen!, Får nok først råd til en god stationær spille PC til efteråret eller Vinteren.
Ahemm.. Fyr fra Gametrailer forummet:
yosmokedadro said: hell i have crysis that game looks shitty.
TehAzzasinator skrev:
Ahemm.. Fyr fra Gametrailer forummet:yosmokedadro said: hell i have crysis that game looks shitty.
L-O-L
Jo det gør, hvis du spiller i low, mene de næsten om Half-life 1, farverne er vildt dårlige i low, og lyset er der intet af. Spillet ser røv kedeligt ud i low.
Cookiemann skrev:
Jo det gør, hvis du spiller i low, mene de næsten om Half-life 1, farverne er vildt dårlige i low, og lyset er der intet af. Spillet ser røv kedeligt ud i low.
På Low ligner Crysis da Far Cry. Og Far Cry er virkelig flot. Crysis er grafik kongen.. Ligemeget hvilken settings
TehAzzasinator skrev:
På Low ligner Crysis da Far Cry. Og Far Cry er virkelig flot. Crysis er grafik kongen.. Ligemeget hvilken settings![]()
ikke hvad angår lys, og skygger, der er ingen skygger i Crysis på low, og lyset har ingen effekt. Det bliver røv kedeligt at kigge på.
Det er lys og skygge der giver de gode farver og stemning, og FarCry på Very High har lys og skygge, og derved mere liv i spillet. Synes jeg.
TehAzzasinator skrev:
På Low ligner Crysis da Far Cry. Og Far Cry er virkelig flot. Crysis er grafik kongen.. Ligemeget hvilken settings![]()
Her der kan du se hvor forfærdeligt Crysis ser ud i LOW. Der er Farcry 2 uden tvivl bedre.
Cookiemann skrev:
ikke hvad angår lys, og skygger, der er ingen skygger i Crysis på low, og lyset har ingen effekt. Det bliver røv kedeligt at kigge på.Det er lys og skygge der giver de gode farver og stemning, og FarCry på Very High har lys og skygge, og derved mere liv i spillet. Synes jeg.
Nu er det lang tid siden, at jeg har spillet Crysis på Low..
Men, er det sådan, at der også kan ødelægges bygninger og planter på Low? For hvis der kan det, synes jeg det er imponerende, hvorimod hvis man ikke kan det, kan jeg godt se på de videor gudinii linkede til, modbeviser mine originale udtalelser
TehAzzasinator skrev:
Nu er det lang tid siden, at jeg har spillet Crysis på Low..Men, er det sådan, at der også kan ødelægges bygninger og planter på Low? For hvis der kan det, synes jeg det er imponerende, hvorimod hvis man ikke kan det, kan jeg godt se på de videor gudinii linkede til, modbeviser mine originale udtalelser
![]()
Det mener jeg godt man kan, men smadre og smadre, det er jo ikke ligesom Bad Comapany! ;), men CryEngine er opdaret til at kunne præstere det samme og bedre!
Du skal være logget ind for at skrive.