Hvad var det bedst spil i personligt har spillet i 2011.
Mit vil nok være Uncharted 3, jeg havde glædet mig utroligt meget til det og jeg syntes ikke det skuffede.
Men skrive lige i er fra Pixel.tv
Hvad var det bedst spil i personligt har spillet i 2011.
Mit vil nok være Uncharted 3, jeg havde glædet mig utroligt meget til det og jeg syntes ikke det skuffede.
Batman Arkham city. hold kæft man det spil er guf.
Det skal dog siges at jeg ikke har prøvet Skyrim eller AC revelations endnu, men tror stadig Batman bliver mit yndlingsspil
har ikke prøvet nogle af dem så derfor giver jeg prisen til Mortal Kombat af min egen personlige grund. DET KAN BARE IKKE STOPPE!
ENDLESS FUN!!!
Jeg bliver sgu nød til at sige Forza 4. Det er ikke det flotteste spil, og der er heller ikke helt vild stor forandring siden 3'ern, men det er kanon bilfysik også er der rigtig mange timer i det.. Jeg tror at jeg allerede har brugt flere timer i det end jeg kommer til at bruge i fx. Skyrim, BF3 og MW3
Oblivion nu tænker i sikkert....Oliver Oblivion er noget gammel dah dah dah it sucks.......
Men min ven tvang mig til at købe det, spillet viste mig verdenen til eventyr og har brugt rigtig mange timer i det, her til jul skal der fyres op under Skyrim
Jeg er klar til at råbe "DRAGON BORN"
Dark Souls var klart GOTY for mit vedkommene. pisse svært, god grafik (af et konsol spil) og ellers bare endless game:-)
indtil videre må det være BF3 eller Skyrim
I nat var der VGA 2011 i USA og her kan i se vinderne
http://www.spike.com/events/video-game-awards-2011-nominees/voting/studio-of-the-year
Er overhovedet ikke enige i dem der har vundet.
Tim skrev:
Heller ikke her...
Heller ikke her...
Er glad for at Batman vandt årets action adventure game, men ellers må jeg sige jeg er af somme overbevisning som jer, der er mange der ikke er rigtige efter min mening.
Skyrim
Jeg må indrømme at det for mit vedkommende må blive Skyrim. Jeg er blevet utrolig positivt overrasket over spillets kvalitet og at jeg rent faktisk er blevet så "afhængig" af at spille det, som jeg er. Har længe spillet online og har levet højt og helligt på det sociale gaming aspekt, men nu... omg.. Jeg er jo fortabt i Skyrim.
Udover Skyrim fik jeg spillet en hel del WoW - Cataclysm der udkom i starten af 2011 og det var netop der, at det sociale var maksimalt og perfekt i mine øjne. Havde en guild med mine bedste venner, kæreste, bror ect. og vi raidede hver uge og var faktisk ikke helt dårlige til det, så det spil bliver også nødt til at være på min liste.
Og til sidst, men ikke mindst, synes jeg også lige at Minecraft skal nævnes, som af en eller anden mærkelig (har ikke helt fundet ud af hvorfor..) grund er totalt addictive.
TL;DR
Skyrim
WoW - Cataclysm
Minecraft
Du skal være logget ind for at skrive.