hej jeg ahr en ps3 som er på 40 g men så ahr jeg skfit den ud med en 250 har en controler og 2 mover er købt på coolshop.dk skal næmlig lig føst hør hvad prisen kan komme op på
hey hvad kan man for vis man sælger en ps3 250 g
-
-
Skrevet 9 months siden #
Spørg hvad folk vil give for den, ellers så kan du smutte over i en gamestop, der kan man sælge dem, og jeg synes de giver fair priser
Ps3 online id : swimon21
bare add mig hvis i vil
Esbjerg
-
Skrevet 9 months siden #
ok hvad vil flok give for det og de viste ikke om de måtte tagd en når man selv har udskifte den med en anden hardisk
-
Skrevet 9 months siden #
Jeg synes du skal forære den til mig.
Hvorfor? Fordi..
Ej, men helt seriøst.. Er det en slim? Er det to move controllere aka tryllestavene? Er der PS Eye med? Følger der spil med?
Pixel.tvs Mr. Tech og verdens dårligste FIFA spiller
-
Skrevet 9 months siden #
Jeg slogte min gamle ps3, som var med 80gb og 3år gammel - 1 controllere og standart kabler for 1500 kr.
Sæt din til 2300 og regn med at sælge den for 2100.
Dropbox er et dejligt app
http://db.tt/aF7PRIy
-
Skrevet 9 months siden #
det er ikke en slim den er 4-5 år gamle en af de føste men ja to move controllere og 1 controllere og en til bare ikke sony og der er 250 på den og ja der er PS Eye fejler igen ting
-
Skrevet 9 months siden #
En slim med 160 GB koster ca 2000 kr, så du har godt nok fået overpris efter min mening, Master Mikkel. Tror nærmere jeg ville regne med omkring 1500 for den.
-
-
Skrevet 9 months siden #
3200 da var som ny og der er osse ting med i den spil og contler og 2 mover
-
Skrevet 9 months siden #
frisk skrev:
3200 da var som ny og der er osse ting med i den spil og contler og 2 mover...men stadig... Hvis den er 4-5 år gammel, så er der også en rimelig stor risiko for, at den brænder sammen lige om lidt.
Kan du ikke bare sætte 40 GB-harddisken i igen og sælge den til Gamestop?
PSN ID: jakob3k
http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jakob3k.png
-
-
Skrevet 9 months siden #
jeg bruger næmlig ikke min ps3 så maget mere fordi jeg ahr god pc nu og måske vil prøve en xbox for at se omd en er god
-
Skrevet 9 months siden #
Gem din ps3 :-)! Der kommer fede titler til konsollen lige om snart!
Den brænder jo ikke sammen bare fordi den er 4-5 år? Tværtimod..
I make Call of Duty commentaries etc.
XBL: cazeto
YouTube: cazetoGaming
-
Skrevet 9 months siden #
ja måske
men hved ikke lig hvordan og ja der komemr spil til den bliv ked af der ikke kom nogen spil til mover
-
Skrevet 9 months siden #
cazeto skrev:
Den brænder jo ikke sammen bare fordi den er 4-5 år? Tværtimod..Jo ældre den bliver, jo større risiko er der for, at den brænder sammen. I øvrigt har jeg via diverse fora erfaret, at de gamle PS3'er typisk står af imellem 3. og 4. leveår, hvis de er blevet brugt bare nogenlunde jævnligt.
frisk skrev:
har den ikke mereHmm... Hvis det oprindeligt var en 40 GB, kan den max være 3 år og 10 måneder gammel. 40 GB-modellen kom nemlig først på markedet i oktober 2007.
-
-
Skrevet 9 months siden #
Jakob, det gælder jo alle ting - jo ældre en bil er, jamen jo større chance er der for at den går i stykker.
Men en ps3.
Selvfølgelig er der større chance for at den går i stykker fordi den er ældre.
Men det er altså ikke mange procent.
Desuden tester Microsoft og Sony deres maskiner til at yde fuldt ud et hvis antal år før de ryger på markedet. Altså forstå mig ret, de tester dem hvor de kører fuldt ud i det der vil svare at den kørte optimalt x antal år.Altså, den brænder jo ikke sammen ved mindre noget er galt i hardwaren. - og er der det, så har det været der ligesiden den blev produceret.
Jeg synes det lidt forkert af dig at sige at den er for gammel og vil brænde sammen snart.
Min xbox kan da også brænde sammen imorgen, who cares? Jeg spiller så længe jeg kan - og jeg har aldrig før hørt om en ps3 der døde af alderdom
-
Skrevet 9 months siden #
Og det kommer jo også an på hvor meget støv de sluger... Står den i en bunke sand og kører til daglig, så det jo klart den vil gå på et tidsspunkt, men passer man på sine ting, så kan de skam holde rigtig mange år. Jeg har stadig min PS1 og PS2, de kører som en drøm, og dem har jeg sagme også spillet meget på
Har faktisk også en SEGA fra 94, den kører også bare som en drøm
-
Skrevet 9 months siden #
cazeto skrev:
Og det kommer jo også an på hvor meget støv de sluger... Står den i en bunke sand og kører til daglig, så det jo klart den vil gå på et tidsspunkt, men passer man på sine ting, så kan de skam holde rigtig mange år. Jeg har stadig min PS1 og PS2, de kører som en drøm, og dem har jeg sagme også spillet meget på
Har faktisk også en SEGA fra 94, den kører også bare som en drøm
De nævnte maskiner bliver heller ikke så varme som PS3'en. Problemet med PS3'en er, at kølepastaen på CPU og GPU størkner og krakelerer efter nogle års alder og belastning, hvis ikke den bliver skiftet ud, og uden ordentligt virkende kølepasta kører disse ikke længe. Størknet og krakeleret kølepasta fungerer nærmest som en isolator fremfor en varmeleder.
-
Skrevet 9 months siden #
Men alligevel som sagt, holder du det nogenlunde rent nede ved din platform for støv etc. Så tager det længere tid før at den bliver forstoppet.
Når du skriver belastning - der har du jo også selv, som bruger en mulighed for at lindre belastningen som PS3'en får.
Vil godt give dig ret i at en maskine ikke skal være tændt 24/7, så det jo klart de ikke holder, det gør ingen!
Men passer du på dine ting, så holder de skam længe, også en PS3.Har en ven der købte hans ps3 lidt efter release, den kører fint stadig.
Desuden var de jo også rigtig dyre dengang, nu koster de ikke så meget i forhold til dengang, så skal man have en ny, skal man slet ikke give ligeså meget.
Du kan vidst også købe cooling gear til din ps3 på div. hjemmesider
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.