Hey, sidder og mangler et nyt spil og kan ikke rigtig finde noget der fanger interessen, og tænkte på om nogen af jer herinde har nogen idéer til hvad jeg skal købe?
Har left 4 dead og dead space. Men trænger bare til et nyt spil her og nu
Så smid lige et bud på hvad i synes der er fedt.
Skal lige siges at jeg har en 360 så hvis det kunne være titler til xbox'en ville det være super.
Tak på forhånd.
Horror spil til 360
-
Skrevet 2 years siden #
-
Skrevet 2 years siden #
Metro 2033.. Bare.. Wow.. Den bedste spiloplevelse i lang tid.. Ellers så kig på FEAR 2
Det er ihvertfald mine 2 favoritter i nyere tid
Those, who you know as reapers, are your salvation through destruction - Harbringer
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
Vi skal ikke glemme alan wake som kommer snart, jeg synes at du skal vente til at den kommer.
Bare add hedder longkillers i psn .
PS3-XBOX360-WII-PSP
-
Skrevet 2 years siden #
Jaja, men han skal absolut heller ikke glemme Metro 2033... Det spil er jo fantastisk.. litterligt o.O
-
Skrevet 2 years siden #
Mange dårlige? Scoren på 85 er da helt fin, jeg synes personligt det skulle have mere, men total fair score
Det er virkelig et godt spil.. Måske anmelder jeg det end dag
-
Skrevet 2 years siden #
TehAzzasinator skrev:
Mange dårlige? Scoren på 85 er da helt fin, jeg synes personligt det skulle have mere, men total fair score
Det er virkelig et godt spil.. Måske anmelder jeg det end dag
Metacritic siger 81 til PC og 78 til Xbox 360, så jeg forstår godt hans spørgsmål. Personligt gider jeg sjældent at bruge penge på noget, der ligger ret langt under 85-90, og selv der kan spillene skuffe. F.eks. er Fallout 3 bare ikke mig...
PSN ID: jakob3k
http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jakob3k.png
-
Skrevet 2 years siden #
jakob3k skrev:
Metacritic siger 81 til PC og 78 til Xbox 360, så jeg forstår godt hans spørgsmål. Personligt gider jeg sjældent at bruge penge på noget, der ligger ret langt under 85-90, og selv der kan spillene skuffe. F.eks. er Fallout 3 bare ikke mig...
Ja, men hvis OP var til Dead Space, er han helt sikkert også til Metro 2033... Det er altså et af de fedeste Survival Horror spil i lang tid - Og det fedeste i år!
-
Skrevet 2 years siden #
TehAzzasinator skrev:
Ja, men hvis OP var til Dead Space, er han helt sikkert også til Metro 2033... Det er altså et af de fedeste Survival Horror spil i lang tid - Og det fedeste i år!
Okay men er det ikke dårligt gamplay eller synes du at metro 2033 har godt gameplay, fordi skal MÅSKE købe metro 2033, men intel videre er det spc.
-
Skrevet 2 years siden #
Tænkte lidt på nu det forgår i Morskva så snakker de vel ikke rusisk i spillet??? Men ellers kunne jeg godt finde på at købe Metro 2033.
-
Skrevet 2 years siden #
NeedlessJB skrev:
Tænkte lidt på nu det forgår i Morskva så snakker de vel ikke rusisk i spillet??? Men ellers kunne jeg godt finde på at købe Metro 2033.
Man har mulighed for Russisk med engelske undertekster, som virkelig sætter stemningen. Men der er også mulighed for at have engelsk stemmeskuespil, som også lyder godt
-
Skrevet 2 years siden #
jeg har overvejet i lang tid at købe Metro 2033 jeg syntes det ser fedt ud! og creepy. Så jeg skal have det men du kunne også Købe Resident Evil 5 Gold Edition. Det er godt nok lidt gammelt nu men det er rigtig fedt og endu federe hvis du har en mate der os vil have et nyt spil
-
Skrevet 2 years siden #
.. I know this tunnel... and it knows me...
Awesome!
ved dog ikke om det er til xbox, men Penumbra serien skræmte altså mig til tider - good times
-
Skrevet 2 years siden #
giver azz ret metro 2033 er bare det fedeste horror spil
har det selv og har gennemført det
Ps3: fifapredator. Xbox 360: Scratchy 15
-
Skrevet 2 years siden #
Hvis jeg var starteren af denne tråd, ville jeg nok vente og se, hvordan Alan Wake bliver modtaget.
-
-
Skrevet 2 years siden #
Regner også med at vente til Alan Wake kommer. Men jeg er ikke helt sikker på Alan Wake er noget for mig igen, men det må tiden jo vise ;D
-
Skrevet 2 years siden #
Syntes ikke at Metro 2033 er godt, det er så forudsigeligt og kedeligt efter min mening.
Sorry, just my opinion.. BUT IT'S TRUE!
Xbox Live: SimonWithAnS
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
Metro 2033 har en fed historie men nogle gange er ens modstander så dumme. vis man kaster en kniv i hoved på den ene står den ande bare og glor, nogle gange laver de også cover,,, den omvendte vej???
Svar »
Du skal være logget ind for at skrive.