Her er vi i X Facter finale hvem vinder Tine/Jesper/Thomas begrund det hvis du kan.
jeg tror Thomas vinder. Han er rigtig god.
PS3-XBOX360-WII-PSP
Her er vi i X Facter finale hvem vinder Tine/Jesper/Thomas begrund det hvis du kan.
jeg tror Thomas vinder. Han er rigtig god.
Jeg var til generalprøve på det d. 26 februar. Det er den første gang jeg så noget fra denne sæson. Jeg hepper på Trine, fordi hun i sin tid sang Sweet Child O'Mine fra mit yndlingsband, Guns n Roses. Jeg har slet ikke hørt andet ^^
TehAzzasinator skrev:
Jeg var til generalprøve på det d. 26 februar. Det er den første gang jeg så noget fra denne sæson. Jeg hepper på Trine, fordi hun i sin tid sang Sweet Child O'Mine fra mit yndlingsband, Guns n Roses. Jeg har slet ikke hørt andet ^^
hende der Tine ? x]
Jeg tror Tine vinder (:
Tine - hun er jo helt fantastisk! jeg hepper SÅ meget på Tine...
Tror Tine vinder - men hepper på Thomas.
VIVA LA VIDA!
Det lød da nøjagtigt som God of War-musik i starten af showet, hvilket vel i øvrigt ikke er utænkeligt, da Sony BMG sidder ret hårdt på programmet. Efter de første sange er Thomas min favorit efterfulgt af Jesper.
Ja, jeg er ihvertfald ikke ked af det
Men Tine var mindst ligeså god. Stadigvæk, Thomas fortjente også at løbe af med sejren
En X-factor tråd o_______o Det show sutter da xD
Jeg er enig, det sutter ikke.. Hvorfor er det da i ikke kan lide det? Er det fordi i ikke kan synge, så i kan ikke komme med? Ligemeget hvad, får et af Danmarks mest sete programmer jer til at stå lidt på en tynd pind mellem himmel og helvede
<- btw, det var en venlig meddelelse, selvom det ikke ser sådan ud
TehAzzasinator skrev:
Jeg er enig, det sutter ikke.. Hvorfor er det da i ikke kan lide det? Er det fordi i ikke kan synge, så i kan ikke komme med? Ligemeget hvad, får et af Danmarks mest sete programmer jer til at stå lidt på en tynd pind mellem himmel og helvede<- btw, det var en venlig meddelelse, selvom det ikke ser sådan ud
Joh det sutter! Det kaldes "smag og behag" eller sådan noget o_o' elle "at have sin egen mening" og den mening skulle mathiastemplar og jeg, bare lige dele medd jer
marsunbi skrev:
Joh det sutter! Det kaldes "smag og behag" eller sådan noget o_o' elle "at have sin egen mening" og den mening skulle mathiastemplar og jeg, bare lige dele medd jer![]()
Jaja, men ontopic ^^ Det her er en tråd, hvor vi kan gætte hvem der vinder - eller vandt.. I begynder at shoute og rante om i hader showet - Lav jeres egen tråd!
<- Igen, venlig besked
Så i bedste Lundberg stil, "Hold jer ontopic
"
For dem der syntes det sutter kan vel bare lade være med at skrive i tråden :p
Du behøver ikke undskylde
- det var bare sådan, altså hvis der er nogle tråde jeg tænker - ligegyldigt eller den der Final Fantasy tråd som overhovedet ikke interessere mig, så skriver jeg heller ikke ;D
Syntes helt sikkert det var den rigtige som løb med sejren. Har ikke set xfactor før igår, må indrømme at jeg blev imponeret over selve showet.
Du skal være logget ind for at skrive.