Hvilken spil ser du mest frem til i 2010 ?
Hvilken spil ser du mest frem til i 2010 ?
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg glæder mig til
Singularity
Alan Wake
Splinter Cell Conviction
Halo Reach
Max Payne 3
Og forhåbenlig Half-life 2 Episode 3Be happy
-
Skrevet 2 years siden #
Af de billeder jeg har set, glæder jeg mig mest til God of War 3, Dantes Inferno eller Mass Effect 2.. Og som ham oven over mig siger, Episode 3, som jeg dog ikke tror vi ser i 2010
Ellers noget Alan Wake og sårn.
I don't need no arms around me
And I don't need no drugs to calm me
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg glæder mig helt klart aller mest til Mafia 2, jeg har spillet 1'eren, og var virkeligt imponeret, har dog ikke set nogen release date endnu, men regner da med det bliver på et tidspunkt i 2010xD
Derudover er der også Red Steel til Wii som ser virkeligt genialt ud, dog er der heller ikke kommet nogen releasedate på det endnu
PC gamer!
-
Skrevet 2 years siden #
Nåå, ja. Nogen der har set VGA? Ihverfald, glæder jeg mig også til Medal of honor. Er du færdig, det ser fedt ud !! Samme med Force Unleashed 2 og Arkham Asylum 2 hvis de kommer næste år !! ^^
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg vidste ikke engang der kom et Arkham Asylum 2:P det bliver garanteret fedt !:D
-
Skrevet 2 years siden #
Det blev også først annonceret i nat hos VGA med en eksklusiv trailer. Gå ind på Gametrailers.com og se den
-
Skrevet 2 years siden #
Ser fedt ud, men jeg savner den lidt mere Tim Burton agtige stil fra filmene.
-
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
Gran Turismo 5, God of War III og Heavy Rain. Dog vil året utvivlsomt også byde på positive overraskelser hen ad vejen.
PSN ID: jakob3k
http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jakob3k.png
-
Skrevet 2 years siden #
Spec Ops: The Line ser også pænt fedt ud ... http://www.gametrailers.com/video/spec-ops-spike-tv/59820
-
Skrevet 2 years siden #
Heavy Rain her også. Men Batman AA2 skal på alle måder nok blive vildt, og jeg for en, er rigtig glad for den stil de har lagt med forgængeren. Batman Arkham Asylum gav mig den bedste Batman oplevelse jeg endnu har haft, og det er med alle medier inkluderet, lige siden den gamle serie hvor de gik op ad muren og der kom tegnede billeder når de slog nogen, til tegneserier, tegnefilm og de nyeste film. Det vil mange sikkert diskutere, men det afviser jeg blankt.
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg glæder mig nok mest til GT 5, men Bad Company (aner ikke hvordan det staves) 2 er absolut også et spil jeg ser frem til.
PS3 Online ID: HaarAbe
-
Skrevet 2 years siden #
Slet ingen tvivl fra min side af, jeg ser mest frem til StarCraft 2... Spillede selv 1'eren ret meget men kom aldrig rigtig i gang med multiplayer delen, så det glæder jeg mig til i 2'eren...
Er overbevist om at Blizzard nok skal lave et spil der ligesom sin forgænger hænger fast på folk i mere end 10 år, fordi det simpelthen er så gennemført... Kan ikke andet end glæde mig til et spil der nok bliver det bedste i sin genre...
Er også ret spændt på at se hvordan opdellingen i 3 dele kommer til at virke... Frygter lidt for min SU at det bare virker super godt og man bliver nød til at eje alle 3...
-
Skrevet 2 years siden #
Det kunne godt nok også være fedt med et Warcraft 4, jeg enig med den der skrev (kan ikke lige huske hvem det var, eller om det var i den her tråd)
Er der nogen der ved om der er chance for at der kommer et Warcraft 4?
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
Red dead redemption Rockstar står under spillet og så er det vestern men mega fedt spil se trailern!
Fair Play
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
@TehAzzasiantor: Seriøst? Kan du linke til hvor de har skrevet det?
"Fuck you Saddam Hussein of Iraq!"
-
Skrevet 2 years siden #
Blizzard har også gang i mange Projekter Azz
StarCraft 2
Diablo 3
WoW: CataclysmMen jeg glæder mig nu til Diablo 3, når det engang kommer
Kevin Mikkelsen - 20 år - Esbjerg.
Im ready for the fight and Fate.
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg ser meget frem til Bad Company 2 og Max Payne 3.
Red dead redemption skal jeg helt klart og have. Heavy rain ser også rigtig fedt ud.
-
Skrevet 2 years siden #
Et af de mange spil jeg glæder mig rigtig meget til er M.A.G
Håber at det bliver lige så flydende som det var, da vi spillede demoen.I kan evt se vores indslag fra E3 her:
Sneak Peak - E3 M.A.G
-
Svar »
Du skal være logget ind for at skrive.