Her er grunden:
http://www.maxconsole.net/content.php?40684
Det er allerede blevet spredt ud over nettet.
Køb ikke den nye Xbox 360 Slim
-
Skrevet 1 year siden #Garage developer...
-
Skrevet 1 year siden #
lol, skulle ikke have den alligevel, men kæft noget bras xD
PSN - mathiastemplar - I add'er mig bare:P
-
Skrevet 1 year siden #
mathiastemplar skrev:
lol, skulle ikke have den alligevel, men kæft noget bras xDJeg troede virkelig at Microsoft havde fixet alle problemerne med den gamle Xbox 360, men tror bare at denne Xbox er et nyt forsøg på at tømme folk for penge. De har i hvert fald ikke rettet op på noget.
-
Skrevet 1 year siden #
Har tænkt på at købe den, men tror ikke at jeg tør.
╔═╦═╦═╗═╔═╦═╦╗═╔═╗╔═╗══════╔╗
║╬║═╣═╬═╣═╣═╬╬═╣═╣║╠╬╦╦═╦═╦╝║
║║╠═╠═║╬╠═╠═║║║╠═║║╠╣╔╣╩╣╩╣╬║
-
Skrevet 1 year siden #
nah..... ved ikke at det er sandt, men trist hvis det er. Jeg ville da gerne lige have set ham genstarte sin xbox, eller prøve en anden konsol, for at se, om det ikke bare var tv'et, der fuckede lidt up.
Be happy
-
Skrevet 1 year siden #
Nu tror jeg at de der "Xbox Fans" kommer lige om lidt, og spammer trådet til det yderste xD
Surt at Microsoft ikke har fået fixet det. Der har været meget snak om, at den nye Xbox for let ville blive overophedet. Håber de får det klaret hurtigt...
- PlayStation Network: Alexmaru Steam: Rikikasu
- Add mig, og skriv lige hvem i er fra Pixel!
Film/Video Youtube: Rikimura
-
Skrevet 1 year siden #
Cookiemann skrev:
nah..... ved ikke at det er sandt, men trist hvis det er. Jeg ville da gerne lige have set ham genstarte sin xbox, eller prøve en anden konsol, for at se, om det ikke bare var tv'et, der fuckede lidt up.Hørt! Normalt holder jeg ikke just med Microsoft, men jeg sad og tænkte noget lignende. Desuden kunne man bare se, at slim'en var tændt, men han kunne jo sagtens ha' koblet en gammel, defekt Xbox 360 til TV'et. Videoen beviser ikke rigtig det store, ud over at han er glad for konsoller.
PSN ID: jakob3k
http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jakob3k.png
-
Skrevet 1 year siden #
jakob3k skrev:
Hørt! Normalt holder jeg ikke just med Microsoft, men jeg sad og tænkte noget lignende. Desuden kunne man bare se, at slim'en var tændt, men han kunne jo sagtens ha' koblet en gammel, defekt Xbox 360 til TV'et. Videoen beviser ikke rigtig det store, ud over at han er glad for konsoller.
Han er RIGTIG glad for konsoller
-
Skrevet 1 year siden #
Det KUNNE jo også være fjernsynet? lol, tvivler dog på det, da det jo er Microsoft
kvalitet.Sorry, just my opinion.. BUT IT'S TRUE!
Xbox Live: SimonWithAnS
-
Skrevet 1 year siden #
Det ser da god nok lidt sort ud for den nye 360 slim, men som Cookieman siger, så gad jeg også godt at han havde skiftet spil eller lign.
PC gamer!
-
Skrevet 1 year siden #
jakob3k skrev:
Hørt! Normalt holder jeg ikke just med Microsoft, men jeg sad og tænkte noget lignende. Desuden kunne man bare se, at slim'en var tændt, men han kunne jo sagtens ha' koblet en gammel, defekt Xbox 360 til TV'et. Videoen beviser ikke rigtig det store, ud over at han er glad for konsoller.
Præcis, jeg synes også det kan være svært at fortælle om det er Xbox 360 slim der er sat til TV'et i denne her video.. Men jeg kan ikke lige se hvad han ville få ud af det..
Men ellers så er det jo tydeligt at der er problemer med den nye Xbox 360 slim, da internettet flyder med klager over den nye Xbox 360 slim. Jeg synes det er utroligt at Microsoft ikke har opdaget problemet, men det er virkelig også en skam. For så længe konkurrencen mellem PS3 og Xbox 360 er stor så betyder det også at os alle sammen får bedre produkter
Venzi-eSport.net
-
Skrevet 1 year siden #
Hvis i ser videoen nu, så kommer der en note op på skærmen om han fandt ud af hvad der var skyld i det!
Det var en Wii der blokerde et eller ander!
(Den Wii er ikke andet en problemer!)Trolls gon troll!
-
-
Skrevet 1 year siden #
godt prøv nu at søge efter ps3 overheat så vil i finde ud af at den også har problemer.
Det er typisk folk som ikke ved hvad de laver. Støv, blokeret ventilatore mm. Kan være grunden til det. Det samme sker for ps3 og wii og alt det andet lort.
stop nu med det der hetz mod xbox og microsoft, de gør sku et godt arbejde.
Tetris makes me STROOONG
-
Skrevet 1 year siden #
Turnkey skrev:
godt prøv nu at søge efter ps3 overheat så vil i finde ud af at den også har problemer.Det er typisk folk som ikke ved hvad de laver. Støv, blokeret ventilatore mm. Kan være grunden til det. Det samme sker for ps3 og wii og alt det andet lort.
Ja! Og man er ikke en fan-boy selvom man forsvarer en konsol, man kan næsten ikke gøre noget uden at blive kaldt noob, eller fan-boy, Microsoft gør det sgu godt.
TheDumbOne skrev:
Også mig! :d Hvornår skal du have den?Øhm, jeg køber den nok til oktober, da jeg ikke må før.. xD
-
Skrevet 1 year siden #
Turnkey skrev:
godt prøv nu at søge efter ps3 overheat så vil i finde ud af at den også har problemer.Det er typisk folk som ikke ved hvad de laver. Støv, blokeret ventilatore mm. Kan være grunden til det. Det samme sker for ps3 og wii og alt det andet lort.
Nah... Fanboy much? XD
Tillagt kl. 16.50: Jeg må hellere lige uddybe mig lidt. Folk har det med at glemme historien. Det er både en skidt fremgangsmåde og ganske uetisk at droppe sin gamle kundeskare (Xbox-ejerne) fra en dag til den næste, og samtidig smide et nyt stykke ugennemtestet hardware på gaden, bare for at få et forspring ift. konkurrenterne.
Det er både synd og skam, at den gennemsnitlige forbruger allerede har glemt dette. Fortsætter det på den måde, ender det med at alle firmaer smider halvfærdige løsninger på markedet for først at få styr på det efter 2-3-4 år. Det ser jo ud til, at det er sådan, forbrugerne vil ha' det.
Der er absolut intet "godt arbejde" over Microsofts metoder. I mine øjne duer de kun til to ting, og det er kontor- og udviklingssoftware.
-
Skrevet 1 year siden #
jakob3k skrev:
Nah... Fanboy much? XDTillagt kl. 16.50: Jeg må hellere lige uddybe mig lidt. Folk har det med at glemme historien. Det er både en skidt fremgangsmåde og ganske uetisk at droppe sin gamle kundeskare (Xbox-ejerne) fra en dag til den næste, og samtidig smide et nyt stykke ugennemtestet hardware på gaden, bare for at få et forspring ift. konkurrenterne.
Det er både synd og skam, at den gennemsnitlige forbruger allerede har glemt dette. Fortsætter det på den måde, ender det med at alle firmaer smider halvfærdige løsninger på markedet for først at få styr på det efter 2-3-4 år. Det ser jo ud til, at det er sådan, forbrugerne vil ha' det.
Der er absolut intet "godt arbejde" over Microsofts metoder. I mine øjne duer de kun til to ting, og det er kontor- og udviklingssoftware.
Har nu aldrig haft nogle rigtige problemer med min Xbox, i mine øjne er deres kundeservice det eneste der kunne forbedres.. Kan bare bedst lide Xbox, og til os der kan det, hvorfor kan i andre så ikke bare være ligeglade og hygge jer med jeres Playstation?
-
Skrevet 1 year siden #
Simon skrev:
Har nu aldrig haft nogle rigtige problemer med min Xbox, i mine øjne er deres kundeservice det eneste der kunne forbedres.. Kan bare bedst lide Xbox, og til os der kan det, hvorfor kan i andre så ikke bare være ligeglade og hygge jer med jeres Playstation?Vi skal altså være ligeglade med, at I skamroser Microsoft, men samtidig må vi ikke kritisere dem..!? Er det sådan, det foregår? Var det ikke dig, der snakkede om ytringsfrihed i en anden tråd?!?
-
Skrevet 1 year siden #
Microsoft er verdens bedste firma. nej jeg er ikke fanboy, det er fakta tænk over det.
Jo i må gerne kritisere. Men tænk nu før i åbner munden.
-
Skrevet 1 year siden #
Ahem.
Windows, Office, DOS, xbox, windows live messenger, Zune. osv...
Folk glemmer vist at uden microsoft ville vi ikke være hvor vi var i dag.
-
-
-
Skrevet 1 year siden #
Turnkey skrev:
Overhovedet ikke.Nå!
Hvor mange af de geniale ting har Microsoft selv opfundet/været de første til at anvende i sine mainstream-produkter?
OS? GUI? MP3? MP4? IM? Browser? 3D-grafik? Find selv på flere...Microsoft "låner" med arme og ben, og det har de alle dage gjort.
-
Skrevet 1 year siden #
de kan finde ud af at udnytte det bedst.
Du kan jo ikke sige at et firma der laver hjul er et dårligt firma fordi hjulet allerede er opfundet.
Hvis firmaet kan lave hjulet så godt at det kan sidde på en bil og få det til at dreje 3000 gange i minuttet så er det vel en form for fremskridt der tilhøre firmaet ikke?
-
Skrevet 1 year siden #
Turnkey skrev:
de kan finde ud af at udnytte det bedst.Du kan jo ikke sige at et firma der laver hjul er et dårligt firma fordi hjulet allerede er opfundet.
Hvis firmaet kan lave hjulet så godt at det kan sidde på en bil og få det til at dreje 3000 gange i minuttet så er det vel en form for fremskridt der tilhøre firmaet ikke?
Fin sammenligning. Microsofts hjul kører som regel langsommere end konkurrenternes tilsvarende, og de er samtidig mere skrøbelige i det og ruster i øvrigt til med tiden, hvis de ikke bliver pudset op.
-
Skrevet 1 year siden #
Det kan diskuteres.
Mere skrøbelige? forstår ikke helt.
Bare rolig Apple dillen er snart forbi, hvis det er det du hentyder til. Windows phone 7 er det første skridt i den krig, snart begynder pc producenterne også at smide lidt penge efter design så er macbooks også fortid.
Nårh ja så går der forøvrigt rygter om windows 8.
-
Skrevet 1 year siden #
Turnkey skrev:
Det kan diskuteres.Mere skrøbelige? forstår ikke helt.
Bare rolig Apple dillen er snart forbi, hvis det er det du hentyder til. Windows phone 7 er det første skridt i den krig, snart begynder pc producenterne også at smide lidt penge efter design så er macbooks også fortid.
Nårh ja så går der forøvrigt rygter om windows 8.
Mere skrøbelige... Xbox 360 årgang 2005 til 2008-2009 stykker. Windows Phone 7 kommer ikke til at slå Android, hverken mht. åbenhed eller udnyttelse at hardware. Det med design har vi hørt i årevis, men hvad sker der (og hvad har det egentlig liiige med Microsoft at gøre)?
Hvis du er så glad for PC'en, som vi kender den, forstår jeg ikke helt, hvorfor det ikke er IBM, du tilbeder.
Svar »
Du skal være logget ind for at skrive.