Kinect (Project Natal) /X360 vs Playstation Move: Motion Controller hvad sig i er beste jeg kan godt lide iden om Kinect super fedt men tro ikke det vil går som de håber men tro at move er bedder for den har begge den har kamer og Controller
Kinect (Project Natal) /X360 vs Playstation Move: Motion Controller
-
-
Skrevet 1 year siden #
Indtil videre kan man jo kun "gætte" sig til, hvordan tingene vil udvikle sig, indtil at de engang kommer på gaden. Jeg har ingen ide om, hvilke af de to vil vinde "krigen" og det er nok de færreste der gør, før de kommer ud og brugerne får bedømt dem. Indtil videre er der jo heller ikke vist så frygteligt mange spil til det, især ikke til PS-Move, dog ved jeg at et skyde og kamp spil er på vej.
Jeg vælger klart PS Move, men det er kun fordi jeg har en PS3. Så må tiden vise, om jeg bedst kan lide Kinect eller PS Move..
- PlayStation Network: Alexmaru Steam: Rikikasu
- Add mig, og skriv lige hvem i er fra Pixel!
Film/Video Youtube: Rikimura
-
Skrevet 1 year siden #
jeg holder klart med ps move mest fordi jeg har set det i "action" xD til grøn og så også fordi at jeg kun har en ps 3 og ingen xbox
men det får vi nu og se
Ps3 online id : swimon21
bare add mig hvis i vil
Esbjerg
-
Skrevet 1 year siden #
af hvad jeg har set indtil videre så vil jeg også sige ps move ser bedst ud
jeg mistede også lidt respekt for kinect efter jeg så kinectimals
-
Skrevet 1 year siden #
Jeg tror at jeg bliver nødt til at have begge maskiner, har kun en PS3 lige for tiden. Håber bare der kommer nogle mere spændende spil end dem der har været fremme indtil videre.
-
Skrevet 1 year siden #
moooooooooooove <3 skal fandme ha deadspace 2 til move
Psn: Wiieman
Steam:Wiieman77
Xbox live: WiieMan
-
-
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.