hvad syns du om det ny Left 4 Dead 2 og hvorfor
Left 4 Dead 2 xbox 360 og pc
-
-
Skrevet 2 years siden #
bababa dadada i`m lovin it
Fed grafik
Fedt gameplay
elsker team work
elsker achievements
elsker at lave ekstra pustehuller til vores kære zombies og monsterog det hele havde 1 nu har de så bare lavet det 1-2 gange bedre og ja <3
-
-
Skrevet 2 years siden #
kommer sq bare ikke desværre.
Valve har sagt at de ikke vil kigge på ps3 i år 2010 så ;/
-
-
Skrevet 2 years siden #
Spiller det på PC. De fedeste blod effekter nogensinde i et spil. Også fedt hvordan de nu har sat en lille historie sammen. Men men, intet slår det fantastiske og over-the-top gameplay !
I don't need no arms around me
And I don't need no drugs to calm me
-
Skrevet 2 years siden #
God Grafik, Nye Våben, nye spillere, nye zombier, nye achievements. og self. mange andre ting jeg ikke lige kan komme på ^^,
Fair Play
-
Skrevet 2 years siden #
Har kun prøvet demoen, jeg har downloadet fra steam, men det ser top nice ud, med som sagt god grafik, fede våben og achievements
-
-
Skrevet 2 years siden #
Fik det på release dagen, Men har desværre ikk spillet det mere end få gange, da mine mates ikk har det endnu, så jeg mangler nogen at spille med.
Men det jeg har prøvet, er rigtig fedt, og jeg elsker det de har lavet med at man kan nakke zombierne endnu mere end i 1'eren.Nogen der kan fortælle mig, hvordan det der netsolarie.dk virker ?
World of Warcraft: Redeem, Human Paladin, Ravencrest-EU
-
Skrevet 2 years siden #
altid velkommen til at add mig skriv lige hvem i er over steam
id: Shaxxxx
gamer det en del så
-
Skrevet 2 years siden #
1. Ny og Bedre Grafik
2. Federe Personer (Min mening)
3. Godt Gameplay.
4. Nye og fede våben.
5. 2 Nye modes
6. MAN KAN SKYDE ALT HVAD DER KAN SKYDES AF ZOMBIE AF!:twisted:Css, WoW, L4D og Guitar Hero!
-
Skrevet 2 years siden #
hvad krav skal det have jeg kan godt køre demon men er der forskel
dragernen er blivet lavet om til frisk for det er jeg
-
-
Skrevet 2 years siden #
ok det er fordi den skal havde en 3.0 prceser men jeg ahr kun en 2.8 håber i forstå
-
Skrevet 2 years siden #
yeah,
altså du kan selv bedømme om du gamer det rigtig godt lige nu
ellers kan du jo sætte det lidt ned hvis det er
-
-
Skrevet 2 years siden #
Bortset fra at i Demoen kan man kun spille Single og Co-Op og man kan kun spille The Parish (mener
jeg banen hedder)
-
Skrevet 2 years siden #
ja det hedder den
glæder mig til jeg for det så skal der skydes zombier til xbox 360
-
Skrevet 2 years siden #
jeg elsker det nye left 4 dead det eneste jeg ikke kan lide er den nye smoker den gamle var meget federe men eller elsker jeg alt ved det nye især machete
MACHETE FTW!
-
Skrevet 2 years siden #
Har også kun prøvet demoen og det irriterer mig grusomt at det fedeste våben først kommer inde i det sidste "saferoom!"
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
M16 ^^ Alle de gange jeg har spillet demoen var M16'eren kun det sidste "saferoom"
men jeg skal vel snart ha købt det "rigtige"
-
Skrevet 2 years siden #
jeg ønsker mig det 2
ern men m16 synes jeg er lidt kedelig fordi den også var med i 1ern så jeg er mest til shutguns og mele våbene
kanon fedt med nye våben
-
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
Nu har jeg endelig fået spillet det en masse, da jeg fandt nogen guildmates der også havde det.
Kan rigtig godt lide det nye "Realism", det gør det så meget sværere da du ikk ka se hvor dine med-survivors er og zombierne skal have ekstra skud.
Den nye "Spitter" er faktisk min favorit, udover hunteren, Jeg kan være den uden at dø et helt map da jeg bare venter de rette tidspunkter til at gå frem og spytte med grønt slim af lol og så gå tilbage igen uden de ser mig.Hvis i har spillet demoen og kan lide det, synes jeg helt klar i skal komme igang og få købt det, da det bliver så meget federe i de andre maps, og nye modes.
-Kiankeen
-
Svar »
Du skal være logget ind for at skrive.