Mig og min fætter sad og kiggede nogle klip igennem da vi fandt en vi syntes der godt kunne være Maagard og også heder Mathias
Du min lille fisk!
Grinte fanme lidt.
- Men der er flere videoer X)
Im ready for the fight and Fate.
Mig og min fætter sad og kiggede nogle klip igennem da vi fandt en vi syntes der godt kunne være Maagard og også heder Mathias
Du min lille fisk!
Grinte fanme lidt.
Kelvin skrev:
Mig og min fætter sad og kiggede nogle klip igennem da vi fandt en vi syntes der godt kunne være Maagard og også heder Mathias![]()
Du min lille fisk!
![]()
Grinte fanme lidt.
Jeg er faktisk næsten sikker på, at du har ret.
Og jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad maagaard90 selv mener!
Haha, Ligemeget hvad maagaard siger, så ved vi det er ham >:D men det ligner nu meget godt
OMFG! Hold kæft nar der står der på scenen og bare spiller lort! Få dem ned fra den scene med det samme!
Nice Nok ;D En ''Talent Fyr'' er i bland os XD
Hah, der må jeg nok melde fra og sige, at jeg aldrig gør det igen. Men man skal jo aldrig sige aldrig.
Idéen med vores optræden i talent var at tage pis på mediebranchen og deres massedistribution af helt ufattelige talentløse børn og andet godt folk.
Ingredienserne er som følgende:
1 tsk dum sang uden nogen form for budskab
2 tsk selvironi
1 kg selvsikkerhed på dåse
2 gymnasie elever med god humor
og vupti, så har du noget som folk BURDE kunne se var en joke, men nej nej, vi gik hele vejen til semifinalen. Alt foræret af DR og BLU. Det som startede med at være en joke kom fandme i prime time tv og interviews med presse og hele svineriet.
Men vi havde det sgu sjovt, men jeg tror ikke Danmark kan klare en omgang mere. Desværre.
maagaard90 skrev:
Hah, der må jeg nok melde fra og sige, at jeg aldrig gør det igen. Men man skal jo aldrig sige aldrig.Idéen med vores optræden i talent var at tage pis på mediebranchen og deres massedistribution af helt ufattelige talentløse børn og andet godt folk.
Ingredienserne er som følgende:
1 tsk dum sang uden nogen form for budskab
2 tsk selvironi
1 kg selvsikkerhed på dåse
2 gymnasie elever med god humorog vupti, så har du noget som folk BURDE kunne se var en joke, men nej nej, vi gik hele vejen til semifinalen. Alt foræret af DR og BLU. Det som startede med at være en joke kom fandme i prime time tv og interviews med presse og hele svineriet.
Men vi havde det sgu sjovt, men jeg tror ikke Danmark kan klare en omgang mere. Desværre.
Genialt fundet på, og det lykkedes da også meget godt
Haha! fatter ikke at jeg ikke har lagt mærke til det noget før
du er for fed
kom i ikke også med til liveshow`sne?
fuck maagaard du jo syg? XD i er alt for nice ;P
Du skal være logget ind for at skrive.