Er der noget i vil have med i talen?
Som det ser ud lige nu bliver det Nicolas, Oliver og jeg selv, der kommer til at holde den rigtige nytårstale.
Er der noget i vil have med i talen?
Som det ser ud lige nu bliver det Nicolas, Oliver og jeg selv, der kommer til at holde den rigtige nytårstale.
hmm det lyder da meget godt
hva skal vi sige i talen?
Ja, altså f.eks. noget i vil have at vi ser tilbage eller frem på, et indslag vi viser igen, noget der er sket i årets løb vi skal komme med vores syn på, baggrundsviden, eller ja, hvad vi skal sige, du kan skrive en del af min tale
Kan i ikke vise det indslag hvor i dækkede udgivelsen af Alien vs. Predator på boomtown.
Jeg var en af de udklædte aliens, det var mega sjovt!
hvorfor har jeg ikke været til noget fedt her i år xD
Det indslag hvor i var på gaden og spørge "ældre" mennesker om en psp og om de kunne bruge det som et kamera? xD Det var nice..!
Jeres top 10 af årets spil!
Hvad med de der "konkurrencer" med det der Red dead redemption halløj?:)
Hvor man kunne vinde nogle t-shirts.
Det kunne være fedt hvis i kunne snakke om E3 messen som i var til. I kan jo snakke om hvad i så og oplevede dernede. Og hvis det var i havde nogle sjove klip/billeder kunne det være sjovt hvis vi kunne se dem.
ja eller dream hack altså alle steder i har været
og de mennesker i har mødt som devellepers og sådan om i kan huske nogen og så hvorfor om i snakkede med dem mange gange og sådan
I må have nogle fra klip fra hvor i begynder at grine eller ting der ik er blevet vist
og vis i vil så lav en farvelsang hvor i synger om det år der er gåde kunne vare vildt sjov
Man kan sgu da ikke påstå at vi ikke går 'all-in' for at opfylde jeres ønsker
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/spil/article1479327.ece
Så blev vi lige lige stemplet som dårlige rapper, jeg troede ellers at vi var gode til at rappe?
Godt nytår
ThomasBense skrev:
Man kan sgu da ikke påstå at vi ikke går 'all-in' for at opfylde jeres ønsker![]()
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/spil/article1479327.eceSå blev vi lige lige stemplet som dårlige rapper, jeg troede ellers at vi var gode til at rappe?
![]()
Godt nytår
Tak og ilm og ahahahahahahhahahahhahahahahahahhahahahahaha-
Du skal være logget ind for at skrive.