hej jeg ville spørge jer på forumet hvad synes i om projekt natal til xbox360 som skulle komme en gang til næste år og til dem som ikke ved hvad det er her er en lille video/link om det
[url=
Project Natal xbox360
-
Skrevet 2 years siden #
-
-
Skrevet 2 years siden #
ôg det med fodbold det ville ikke være så godt vis man nu ramte tv`et eller noget andet
-
Skrevet 2 years siden #
det har du rat i. men har hørt at hvis men spille skydespil så når man skal vende sig i spillet så skal du bare bruge hovedet til det
-
Skrevet 2 years siden #
ja det kunne være okey fedt men også svært i starten
man skal nok lige vende sig til det
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg må eje en Xbox hvis det holder stik. Det ser næsten urealistisk ud. Også spændende at se Playstation's nye controller.
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg glæder mig til det, især i det at man ikke behøver en controller mere.
Den har stemme genkendelse
for nice :D, og hvis også ansigts genkendelse, hvad vil man ellers forlange?
Og jeg har set en video hvor de spiller Burnout Paradise, med natal, dog kunne man godt se at det stadig var alpha stadie, men ellers var det super.
Man skulle bare lade som om man tråtte på en speeder, og drejde på en rat. og woila, du kørte i Burnout
Be happy
-
Skrevet 2 years siden #
jeg tro ikke at det kommer til næste år hvis så er det i slutningen af året og hvis så tror jeg ikke det bliver så godt
-
-
Skrevet 2 years siden #
Er her nogen, der stadig bruger Sonys EyeToy eller en efterfølger?
Er her nogen, der ofte spiller Wii med sig selv?PSN ID: jakob3k
http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jakob3k.png
-
Skrevet 2 years siden #
Nartal virker meget fedt, men når de viser det har de jo altid de rigtige omgivelser, og den rette belysning, så jeg tro det bliver vanskeligt at få det til at virke i stuen.
- Emil M. Nielsen
-
Skrevet 2 years siden #
Fedt Morf113, jeg har fået en Wii makker i Pixel forum
Må godt nok indrømme at det bliver svært at følge med på min Wii, når nu både PS og Xbox kommer med deres nye controller, men mon ikke også der er noget nyt på vej fra Nintendo?
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.