vil have noget sjovere end min gamle pc her
Kan du hjælpe mig med hvilken jeg skal købe ??
af PS3, 360 og PSP
PS3, 360 eller PSP ?? hjælp mig :)
-
Skrevet 2 years siden #
-
Skrevet 2 years siden #
Opgrader dog din PC, hvis man må være så fræk
Samsung SyncMaster 2233rz
Logitech G35 Sorround sound Headset
-
Skrevet 2 years siden #
Ik psp
Har selv en ps3 og derfor syntes jeg da du skulle vælge den
Ps3 ID kevse_dk
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg ville vælge PS3, men det også fordi jeg selv har en, og er vildt glad for den
Venzi-eSport.net
-
Skrevet 2 years siden #
køb en xbox 360 fordi der er flest spil til. køb en ps3 vis du gerne vil have en blu ray DVD afspiller og så kan du jo også få spil til
Fair Play
-
-
Skrevet 2 years siden #
Køb den konsol der har de spil de gerne vil have til. Fx hvis du er Halo fan, køb xboxen, hvis du er mere til Uncharted køb PS3, ellers ja opgrader din PC.
Be happy
-
Skrevet 2 years siden #
Xbox360 helt klart, vis du godt vil game meget. Ps3 er mere lavet til at Se Billeder og se Film på. Grafiken er den samme. Jeg har selv en xbox360 og den har mange flere spil en ps3. Og du kan meget nemmere connecte med din gaming Freinds ind du kan på ps3.
-Left4Dead
-Left4Dead2
-Halo3
-Halo3 ODST
-Gears Of war 1
-Gears of war 2
og mange andre.
-
-
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
det kommer an på hvad spil du kan lide
men det er jo op til dig selv i sidste ende
-
Skrevet 2 years siden #
Nogle gange, er det svært at sammenligne PC, og konsol, men fordi jeg er stor fan af konsol, så vil jeg sige PS3, selvom jeg ejer en Xbox 360. Jeg har bare ikke råd til en PS3, men hvis jeg havde, tog jeg en med hjem! PS3, er et super køb!
Sorry, just my opinion.. BUT IT'S TRUE!
Xbox Live: SimonWithAnS
-
-
Skrevet 2 years siden #
PS3 - men der vil altid være en evig diskussion imellem Xbox og PS3 Ejere - Men PS3 har federe features, og Blue-Ray! ..
Kevin Mikkelsen - 20 år - Esbjerg.
Im ready for the fight and Fate.
-
Skrevet 2 years siden #
Køb en xbox hvis den har nogle exclusive spil du vil spille + At kunne leje film direkte fra den med Zune. (stav?)
Køb en ps3 hvis du vil have blu-ray, kunne spille gratis online, og spille ps3's exclusive spil.
-
Skrevet 2 years siden #
PS3 er den bedste console for den har fede spil
XboX360 er også maget god har fede titler men man skal betale for at kunne downloade nogen ting tidligere end andre folk men menuen er ikke på dansk som på PS3 jeg forslår at købe PS3
-
Skrevet 2 years siden #
Koncentreret:
Køb en Xbox 360, hvis du ikke har råd til at opgradere din PC
Køb en PS3, hvis du har lyst til at spille konsolspilLængere er den ikke.
PSN ID: jakob3k
http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jakob3k.png
-
-
Skrevet 2 years siden #
lasse_jensen> Tror jeg også snart vi kan på ps3... Fordi på den amrikanske server kan man godt
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg synes du skal købe PS3'en.
1. Gratis online
2. Blu-ray
3. Mange fede features (f.eks. Home og vidzone)
-
Skrevet 2 years siden #
hey alle, tak for alle jeres svar, kan ikke rigtigt bestemme mig, tror jeg køber en psr og en psp.
psp'en er altid fed og have med når man skal på ferie og lign. jo
-
-
-
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
Xbox360 helt klart, vis du godt vil game meget. Ps3 er mere lavet til at Se Billeder og se Film på. Grafiken er den samme. Jeg har selv en xbox360 og den har mange flere spil en ps3. Og du kan meget nemmere connecte med din gaming Freinds ind du kan på ps3.
- NOT TRUE! PS3 blev lavet for at levere den nyeste og bedste HD-grafik i store mængder...! Og grafikken er langt bedre, men det begynder man først at kunne se nu, da producenterne først nu kan udnytte den stærke konsol (eksempel GT5). 360 har måske 20 flere spil? (Fordi Microsoft selv producerer dem eller lign.). Connecte med venner? Jeg har kun haft problemer i 1 spil. Og det var tværkonsol-ligt. BFBC, Dice's fejl.
- Så udtal dig nu ikke om noget du tydeligvis ikke kender til, fanboy.- Jeg synes klart en PS3 er sagen, hvis man har råd til den lidt dyrere konsol. PSP er lidt udenfor kategorien, da det jo er en håndholdt konsol
Truth is Written in Blood
-
Skrevet 2 years siden #
Må jeg sige noget, Jeg kan ikke se forskel på graffikken på konsollerne, (texturene), det er blot mere AA'eren, og der AA'eren generalt højere på Xbox360 end PS3'eren.
Det er det PC'en der er bedst til at kunne have høje pixels standarder i Texturene. Da den har meget mere ram i maksinen, og også et graffikkort i en PC har meget mere ram i forhold til konsollerne.Men det kan så godt passe, at PS3'eren kører mere flydende, for jeg har prøvet på min Xbox360, at den ikke kører 60 FPS hele vejen igennem, men det skyldes nok den høje AA
AA = Anti Alising. En "teknologi", der glatter kanterne ud på pixelsne. fx i lave opløsninger.
AF = Aniostropic Filtering (staves?). En "teknologi" der gør texturen mere klar på langafstand.
Svar »
Du skal være logget ind for at skrive.