Det kommer vel også an på hvad for en PC du har, og hvor godt grafikkort du har i osv.... ^^
Kan ikke finden nogen steder du har skrevet AF ?
PS3, 360 eller PSP ?? hjælp mig :)
-
Skrevet 2 years siden #
-
Skrevet 2 years siden #
Det er sikkert meget fint, men PS3 har jo et stort potentiale, hvorimod man skal opgradere grafikkort rimelig ofte, for at kunne køre de nyeste spil.
- Anyway, så er det vigtigt, at når man spiller PS3 via HDMI (hvis man ikke gør: d'oh!), at slå fuld HDMI rækkevidde til under instillinger (frem for standarden: Begrænset), da man virkelig kan se forskel.
Når man kigger på de én milliard sammenligninger mellem billedet på xbox 360 og PS3, så kan man godt støde på nogen, hvor billedet virker grimt ved PS3'en. Det er fordi denne HDMI-instilling er sat til Begrænset, simpelthen. Selv har jeg siddet og skiftet frem og tilbage, og lige umiddelbart bliver farverne langt klarere og lyset bliver pænere. Hvorfor "Begrænset" er standard, forstår jeg dog ikke :/
- PS3 is Superior! -/RasmusTruth is Written in Blood
-
Skrevet 2 years siden #
Det er et dumt spørgsmål. Playstation 3 ejere siger Playstation 3 og Xbox 360 ejere siger Xbox 360. Samme med Wii og PC ejere. Og DS og PSP ejere. Bare kig på platformene selv, og kig på de positive og negativer ved alle platformene. Kig på de eksklusive spil, og kig bare på de spil du generelt vil spille på konsollen. Personligt synes jeg at PS3 controlleren er hæslig til FPS hvorimod Xbox controlleren er hæslig til platforming spil. Og så ellers kig på det budget du har. Hvilket konsol vil give dig mest, når du grundigt har kigget alle de punkter igennem?
Those, who you know as reapers, are your salvation through destruction - Harbringer
-
Skrevet 2 years siden #
Du skal bare købe alle 3 dele! PS3 og Xbox360 til de spil du syntes de apsser til og PSP til når du er på farten!
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg siger, at man skal købe, hvad der passer en bedst, og hvad der er økonomisk bedst, hvis man har en lav indkomst
- Og self den med spillene.
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg vil sige PS3. Men det er bare mit valg, (er stadig helt vild med 360'eren.) Lad mig give dig nogle grunde:
1. Blueray
2. Bluetooth
3. Wireless internet
4. Gratis online gaming. (Snart en premium service som koster, men alt som er gratis nu vil forblive gratis.
Dog vil jeg sige at Xbox360 er bedere til online gaming.)
5. 1080p
7. 7.1 Surround Sound
8. Grafisk overlegne spil. (Tag et kik på Uncharted:2 og Gears Of War:2 begge spil som udnytter næsten 100% af konsolens ydeevne
9. Web-broswer
Jeg kan garantere dig for at der er mange andre, men jeg kan desværre ikke komme på fler i øjeblikket.Garage developer...
-
Skrevet 2 years siden #
man skal vælge den maskine der har de eklusive titler man gerne vil spille.
personligt vil jeg gerne have begge, men jeg nægter simpelthen at betale et abonoment for at spille online når det er gratis på PS3.
Hvis Sony indfører betaling for at spille online (hvilket også er en af de muligheder de overvejer lige pt), tror jeg sgu nok jeg køber en xbox 3 når den engang udkommer, og satser på at Sony beholder deres PS3 et godt stykke tid endnu
Samsung SyncMaster 2233rz
Logitech G35 Sorround sound Headset
-
Skrevet 2 years siden #
Xbox360 Har meget nemmere ved at sammearbejde med andre xbox360 med de partys/mod der er til den, og de exclusive spil der er til den
-
Skrevet 2 years siden #
har lige set på xbox live inside xbox at der kommer et nytGame Room og meget mere det bliver mega fedt !
kommer i 2010
Ps3: fifapredator. Xbox 360: Scratchy 15
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg vil helt klart anbefale en PlayStation 3, da grafikken er fantastiak og der er masser af fede spil til den. Masser af system muligheder og bla bla blaa...
Hvis du vil have en håndholdt spillemaskine, mellem NDS og en PSP, så vil jeg sige PSP er det bedste. Efter min mening er PSP og NDS meget forskellige efter grafik og spilleformat, PSP er mere vollige spil, hvis jeg kan sige det på den måde.
- PlayStation Network: Alexmaru Steam: Rikikasu
- Add mig, og skriv lige hvem i er fra Pixel!
Film/Video Youtube: Rikimura
-
-
Skrevet 2 years siden #
Har PS3 og Psp... Kunne ikk være mere tilfreds.
Synes det kommer an på formålet..
Hvis du er til HD/FullHD spil/film og et genialt mediacenter+onlinetjenester, ville jeg vælge ps3.
Hvis du derimod er til mobilitet/mp3 osv er psp'en et klart valg.
Personligt er min psp ´hacked´ så jeg kan downloade spil osv, er ikke sikker på at de nyere psp modeller kan hackes endnu. Så læs lidt om det først.PSN - mathiastemplar - I add'er mig bare:P
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg er utrolig glad for min PS3. Den har det hele, massere af plads (120gb versionen) blu-ray afspiller med suveræn billedekvalitet på din HD-fladskærm. Der er nok ikke ligeså mange spil til PS3 som til Xbox, men dog synes jeg at kvaliteten i de fleste PS3 spil er suveræn. Det er selvfølgelig op til dig om du er til Halo, eller andre spil som ikke kan fås til PS3. Men jeg vil ihvertfald sige at jeg er utrolig glad for min playstation. Der er heller ikke noget med at du skal have en trådløs netværks adapter ved siden af, hvis du vil have trådløs internet. Nej det hele er indbygget i PS3, så intet spild ved siden af. Jeg ville da helt klart vælge PS3, men dit valg
Tag et kig på vores nye åbnede gamingsite: http://www.gamersfriend.mono.net
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.