hvilken skal jeg købe?
ps3 eller xbox360
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
du skulle kigge på hvad det er du gerne vil ha hvis vi først snakker om eksklusive spil
derefter så der alt det med de små ting men som selvfølelig kommer til at spille en støre rolle i sidste ende.
-
-
-
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
janitor; Hvor ved du så fra at den næste xbox vil hedde 720 ? o.O
I don't need no arms around me
And I don't need no drugs to calm me
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
Det kommer an på hvad du mest er til .. og hvor mange pange du vil bruge ..
xbox er billigere, men controllerne til xbox kan ikke anbefales hvis du spørger mig fx så er de UMULIGE at spille tekken på! men du holder nok lidt bedre på xbox controllere.
Selve menuen på konsollerne syntes jeg nok at ps3 menuen er bedst! ik af nogen særlig grund men syntes bare at den er bedst lavet.
Hvis du spørger mig er Ps3 klart den pæneste også
men det er vel efter smagSyntes også at der klart er flere fede ps3 spil titler end der er xbox spil titler.
Har haft begge konsoller og syntes klart at ps3 er min favorit!
PS1 - PS2 - PS3 - PSP - PC
-=ExDee=-
-
Skrevet 2 years siden #
xbox 360 synes jeg selv i skal købe self er ps3 god men jeg kan best lig xbox
Bare add hedder longkillers i psn .
PS3-XBOX360-WII-PSP
-
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
jeg kan lige skrive mine
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------left 4 dead. Dj Hero. grand theft auto episodes from liberty city. call of duty 4 modern warfare. Guitar Hero world tour. Fifa 09. Halo 3. Assassin´s Creed. Army Of Two. grand theft auto IV. Call of Duty World At War. SaintsRow 2. Lego indiana jones med kong fu panda høre til min xbox. Kane and Lynch: Dead men. det var mine spil
-
-
Skrevet 2 years siden #
... Det er mega nedern man ikke kan få DJ Hero til pc ... kunne vildt godt tænke mig at prøve det ...
@Kasper hvad lvl er du i CoD WaW ?
-
-
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
nåår world at war :D? der er jeg i lvl 3 XD eller 4 spiller det ikke så meget online heh
-
-
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
Playstation 3 helt klart
(uendelig diskussion) Men PS3'en er altså bedre i det lange løb, mener jeg.
-
Skrevet 2 years siden #
Playstation 3!
Kevin Mikkelsen - 20 år - Esbjerg.
Im ready for the fight and Fate.
Svar »
Du skal være logget ind for at skrive.