Xbox 360! ;D
ps3 eller xbox360
-
-
Skrevet 2 years siden #
Nok har jeg ikke haft en 360, men jeg har kigget meget på begge konsoller.
Man kan sætte det op sådan:Du skal købe bil.
Xbox 360 repræsenteres af en Mazda 6; god pris, god ydeevne og lækkert design. PlayStation 3 præsenteres af en Ford Mustang GT; dyrere, lidt dyrere i drift, fandens stor ydeevne og potentiale (i den forstand, at bilen ville altid se ny og original ud).
- Pointen er, at hvis du har økonomi til det større og stærkere, samt dyrere, så tag dette, men har du ikke så stort behov, tag da den mindre dyre.- Jeg mener, at PS3'eren er dyrere og der er ikke mulighed for at flashe den (hvilket man heller ikke burde eller må med en 360), den har masser af ydeevne og et stort potentiale, i de forstand at Blu-Ray og konsollens ydeevne ikke har nået sit maksimum ved nogen spil endnu.
Xbox 360 er også et godt valg, da den jo har det virkelig gode Xbox Live (som desværre koster) og den har nogle fede eksklusive titler (Halo, eksempelvis). Desuden skal der liiiige tages højde for den store fejlrate på 33% eller noget i den stil, eller også skal man købe eliten (der er tættere på PS3'erens pris).Til enhver tid ville jeg selv vælge en PS3, og det har jeg også gjort. Alene potentialet i Blu-Ray-drevet gør konsollen til et vidunder, og så er den en fryd for øjet
(Original mere end Slim, må jeg da sige... Forkroming er pænt...)- Rasmus. Håber det hjalp
(Til alle Xbox fanboys der gerne vil sige mig imod: Nej, PlayStation 3 er et langt kraftigere system med et kæmpestort potentiale i forhold til Xbox. Vær I glade for, hvis I kan få Blu-Ray-drev engang i fremtiden...)(Og til mit setup med bilerne. Hvis nogen skulle være i tvivl, så præsenteres Nintendo Wii af en Fiat Punto...!)
Truth is Written in Blood
-
-
Skrevet 2 years siden #
vis du er så meget i tvivl så køb en xbox 360 og en ps3 vis du kan vil have en af dem så tag en xbox 360 :)! en riktig fed konsole med en riktig fed kontroler
Ps3: fifapredator. Xbox 360: Scratchy 15
-
Skrevet 2 years siden #
PS3 har federe spil, men det er jo op til dig selv hvad du føler mest for at købe x)
Kevin Mikkelsen - 20 år - Esbjerg.
Im ready for the fight and Fate.
-
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg har ingen af delene, men hvis jeg skulle vælge, så tror jeg at jeg ville vælge en PS3. mange af mine venner har en, den har blu-ray, og jeg kan bedre lide de sær-udgivelser der kommer til PS3 end Xbox.
Jeg syntes du skal tænke på hvad for en konsol dine venner også har, og hvad for nogle spil du bedst kan lide.
-
-
Skrevet 2 years siden #
Ja Blue-Ray! - Og med en PS3 kan du downloade PS3 Medie Server, og se en masse Film via. Streaming - jeg downloader masser af BD Film, og streamer dem! - Fantastisk kvalitet.
-
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg vil sige PS3. Den har også indbygget Blu-ray-afspiller, som kommer til at understøtte den nye Blu-ray 3D-standard.
PSN ID: jakob3k
http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jakob3k.png
-
Skrevet 2 years siden #
Lets face it. Xbox360 kan ikke slå PS3, PS3 har mere i sig og mere at byde på end Xbox360 har.
-
-
Skrevet 2 years siden #
vil gerne lige spørge om hvordan man kan få sin PS3 gemte ting/spil over på en anden PS3??
PS3 online-id: madi1212
-
Skrevet 2 years siden #
Klart du skal købe ps3,
ps3 har har du mulighed for at sætte en større hdd , den har bluray disk drev , den larmer ikke så meget som en xbox, og du skal ikke betale for at bruge online delenhar selv haft en xbox360 og det var det værste lort jeg længe har set
-
Skrevet 2 years siden #
Igen, for guds skyld, Ps3 ejere siger PS3 og X360 ejere siger X360 ! Lav nu en analyse, og find ud af hvilken af disse 2 konsoller du bedst kan lide! Se på det posetive og negative ved hver konsol. Hvad har dine venner, og hvis de ikke har, hvilken en skal DE så have i fremtiden (Hvis de skal have en). Altså, det er et af de dummeste spørgsmål der er skabt. Den eneste der kan bedømme er dig selv, så søg lidt rundt på nettet om facts ved de forskellige platforme, og du har en vinder!
Those, who you know as reapers, are your salvation through destruction - Harbringer
-
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg vil sige PS3. Men det er bare mit valg, (er stadig helt vild med 360'eren.) Lad mig give dig nogle grunde:
1. Blueray
2. Bluetooth
3. Wireless internet
4. Gratis online gaming. (Snart en premium service som koster, men alt som er gratis nu vil forblive gratis.
Dog vil jeg sige at Xbox360 er bedere til online gaming.)
5. 1080p
7. 7.1 Surround Sound
8. Grafisk overlegne spil. (Tag et kik på Uncharted:2 og Gears Of War:2 begge spil som udnytter næsten 100% af konsolens ydeevne
9. Web-broswer
Jeg kan garantere dig for at der er mange andre, men jeg kan desværre ikke komme på fler i øjeblikket.Garage developer...
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg vil nok også sige PS3. den nye slim kan man jo også spare lidt på...
Hva skal jeg sige?.. ost måske?..
-
Skrevet 2 years siden #
Helt klar ps 3 der er mange flere muligheder i og så køb en psp bagefter alt for nice når det er koblet sammen
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.