Så ryger mit trofaste headset.
Ved godt at jeg har sagt i nogle af mine videoer at det spillede 75% på venstre øre og 25% på højre.
Det skyldtes at de lyd stik som er forbundet til min headsettet sad lidt løst nede i min HD PVR, dem skubbede jeg helt ind, og det virker nu som en drøm.
Grunden til at jeg sælger dette headset er at jeg er træt af at skulle skifte batterier jævnligt.
Dvs at headsettet ikke er genopladeligt (du kan dog købe 2 AAA genopladelige batterier til at skifte med).
Nu har jeg bestilt et Razer Chimaera headset.
Turtlebeach'en er et perfekt headset til dig som ønsker at dominere i FPS og andre spil.
Det har 3 indstillinger ang. lyd - noget som de kalder boost.
Jeg kører på indstilling to fordi jeg synes man bedst kan høre footsteps sådan. - det kan ændres ved et tryk på en knap.
Det bedste ved dette headset og som jeg kommer til at savne er klart det de kalder for chat boost.
Dvs, du kan spille med den højeste lyd, og selvom granater og skud bliver affyret kan du stadig høre dine venner når de snakker.
Det foregår på den måde at game volumen bliver skruet ned når dine venner snakker og bliver skruet op igen når de er færdige. Du kan også selv styre hvor høj chat volumen skal være.
Se mere her:
Alt medfølger
Tilsalg for 500 kr. køber betaler porto.
XBL: cazeto
YouTube: cazetoGaming