jakob3k skrev:
TehAzz > Du skal ind på http://www.precinct52.com og finde de rette spor.![]()
Nogle hints du kan give en, som ikke normalt er så god til at løse gåde?
jakob3k skrev:
TehAzz > Du skal ind på http://www.precinct52.com og finde de rette spor.![]()
Nogle hints du kan give en, som ikke normalt er så god til at løse gåde?
TehAzz > "Ifølge flere kilder, blandt andet internet-sitet Kotaku er løsningen på gåderne: "Short cigarette (117b)" "Origiami Bird" Cofee Shop (diner) og 117h (tyre tracks)."
Cigaretskoddet og dækaftrykket er begge underpunkter, kan jeg så tilføje. Held og lykke!
Jeg skal helt sikkert have Aliens vs Predator ! Er blevet total rumvæsen lidelig! skal kræftedme rive flere hoveder af små uskyldige mennesker !! xD
jakob3k skrev:
TehAzz > Ja, enten ændrer det din mening eller også bliver du bare bekræftet i det, du allerede mener. Har selv fået mig en kode, men henter først demoen i morgen, når jeg kommer hjem til PS3'en igen. Ser frem til at prøve demoen.![]()
Jo, nu har jeg så lige prøvet det.. Vil da lige sige min mening
Jeg må sige jeg er overrasket over hvor hektisk og velfungerende kampsekvenserne er. Troede bare det var tilfældig button mashing, men ikke helt. Her skal man være helt på tå, og det er dejligt. Jeg holder stadig fast i mine sidste noter om at stemmeskuespil og ansigtsanimationer er dårlige - Bare min mening! Grafikken er virkelig fed, men fandt dog et par tekstur fejl et par steder, men det er jo også en demo.
Det der ikke behager mig er det faktum at man skal holde R2 nede for at gå, samtidig med at bruge styrepinden. Man kan heller ikke dreje kameraet så nemt som man kunne have håbet på. Det er utrolig irreterende.
Og sidst, men ikke mindst.. I anden mission, hvor man spiller den der FBI gut.. Den kommer ligesom og sænker det hele. Jeg synes det var vildt fedt indtil den mission kommer. Man går jo kun rundt i en halv time i regnen, og leder efter spor i græsset? Det er ikke lige noget der behager mig, og kommer kun og sænker det ellers velfungerende gameplay.
Alt ovenstående er selvfølgelig min mening, og jeg er enig, det her er ikke helt min genre. Men jeg kan da i det mindste nu godt forstå hvorfor folk bliver så hyped, hvis man er til sådanne spil
Nå jeg tager det fra et andet perspektiv, ser Heavy Rain ud til at blive det spil, der får høje karakterer, og vinder mange priser, men jeg tror ikke at det kommer til at sælge så godt, da det kun egner sig til et mindre publikum. Tilgængæld vil det publikum få en fantastisk oplevelse
TehAzz > Jeg prøvede den også lige i nat, inden jeg gik i seng. Jeg er helt enig i dine betragtninger, men jeg tror nu stadig, at jeg skal have spillet. Det skulle i øvrigt også kunne betale sig at spille demoen igennem igen og træffe andre valg, går der rygter om.
Du skal være logget ind for at skrive.