min youtube kanal er fyldt med dejlig gamingsjov
http://www.youtube.com/user/Ynnor4009
videoer fra Ynnor4009
-
Skrevet 1 year siden #
-
-
Skrevet 1 year siden #
altså hører det ikke mere hjemme i pludder pladder tråden? fint emne men nok til en tråd?
Dropbox er et dejligt app
http://db.tt/aF7PRIy
-
Skrevet 1 year siden #
Ynnor4009 skrev:
min youtube kanal er fyldt med dejlig gamingsjov
http://www.youtube.com/user/Ynnor4009Hvis du ikke er sikker på om dit emne er diskutabelt, så skriv det ind i pludder pladder tråden, da det her er en tråd der ikke kan diskuteres i.
Sorry, just my opinion.. BUT IT'S TRUE!
Xbox Live: SimonWithAnS
-
Skrevet 1 year siden #
-
Skrevet 1 year siden #
okay vil du have vi skal diskutere den ?
altså vil sige måske lig den ind under BRUGERANDMELDELSER
det er det første jeg vil sige
det næste fedt hår
det tredje du snakker lidt lavt
Ps3 online id : swimon21
bare add mig hvis i vil
Esbjerg
-
-
Skrevet 1 year siden #
nej nej det var bare dit næste review der er der nemlig chance for proffesionel respons.
-
Skrevet 1 year siden #
okay nu har jeg også set noget af det og som de andre siger er det meget kedeligt at se på... til sidst var jeg mere intereseret i parrykken end i at høre det
-
Skrevet 1 year siden #
Jeg har gravet en gammel (halvt år) video frem, hvor jeg laver noget af det samme. Dog handler det ikke om spil men om mit site. Så kan du måske se, hvad jeg mener med "Mere energi"
- PlayStation Network: Alexmaru Steam: Rikikasu
- Add mig, og skriv lige hvem i er fra Pixel!
Film/Video Youtube: Rikimura
-
-
Skrevet 1 year siden #
Alexmaru skrev:
Jeg har gravet en gammel (halvt år) video frem, hvor jeg laver noget af det samme. Dog handler det ikke om spil men om mit site. Så kan du måske se, hvad jeg mener med "Mere energi"
sovjetisk ? haha du har vist ikke været vågen i historie.
Kan godt lide jeres imagine studios project!
-
-
Skrevet 1 year siden #
Alexmaru skrev:
Mere energi ja, men stadig på dansk. Selvfølgelig kan jeg da godt lave en dansk video, men engelsk er bare mere internationalt.
swimon skrev:
jeg troede denne tråd blev lukket....fedt den blev åbnet
flere anmeldere
Ja, den anden gik totalt i trolling O.o
-
Skrevet 1 year siden #
I den her video lagde jeg stemmen til en af wrestlerne... Håber det behager jer
Jeg håber da også at jeg lyder mere "frisk" i den her.
-
Skrevet 1 year siden #
Turnkey skrev:
no shit.. Man skal så bare være god til engelsk.Jeg er god til engelsk. Bruger bare "Fucking" når jeg er lost om hvad jeg skal sige i mine videoer. Det er derfor, at jeg nu begynder med manuskript til mine videoer!
Makmahak skrev:
Fedt lavet
kan rigtigt godt lide i har brugt det fra undertakers entré til Anders Fogh ^^Det var sgu sjovt at arbejde med Son-Michael. Jeg sagde bare, at jeg kunne lave en okay Anders Fogh, og så gav vi det et shot. ^w^
-
Skrevet 1 year siden #
Jeg håber, at mine videoer bliver bedre med tiden. Jeg har da også lavet AMV's hvis det måske er bedre.
-
Skrevet 1 year siden #
Ynnor4009 skrev:
Mere energi ja, men stadig på dansk. Selvfølgelig kan jeg da godt lave en dansk video, men engelsk er bare mere internationalt.Ja, den anden gik totalt i trolling O.o
Dude , jeg snakkede ikke om tale engelsk, jeg smed kun denne video ind for at vise en anden form for energi, istedet at stå g setne ind i kameraet... Siger ikke at det her er perfekt eller godt eller bare fint, men jeg vil men dette var en af de 100000 muligheder man kunne komme med noget mere energi.
-
Skrevet 1 year siden #
Alexmaru skrev:
Dude , jeg snakkede ikke om tale engelsk, jeg smed kun denne video ind for at vise en anden form for energi, istedet at stå g setne ind i kameraet... Siger ikke at det her er perfekt eller godt eller bare fint, men jeg vil men dette var en af de 100000 muligheder man kunne komme med noget mere energi.Jeg siger, at måske er ens "energi" i talen anderledes, fordi jeg bruger et andet sprog. Jeg kan da også lave en dansk video, hvor man kan høre min "energi".
Svar »
Du skal være logget ind for at skrive.