Jeg sad og tænkte på, hvordan man egentligt sætter et Xbox 360 controller til sin PC? skal det være trådløst? hvilket stik bruger man? og skal man bruge noget software? og er det fint bare meda en normal controller eller skal den være specielt til PC ?
Xbox 360 controller til PC?
-
-
-
-
Skrevet 1 year siden #
Makmahak skrev:
Jeg sad og tænkte på, hvordan man egentligt sætter et Xbox 360 controller til sin PC? skal det være trådløst? hvilket stik bruger man? og skal man bruge noget software? og er det fint bare meda en normal controller eller skal den være specielt til PC ?Man kan købe et Xbox360 controller med ledning, og tilslutte sin PC, ellers hvis man gerne vil have et trådløs Xbox360 controller, skal man købe en lille "reciever", men jeg har selv ledt efter den, og den er ikke i Danmark mere, men man kan købe den over amazon.co.uk
Håber det var svar nok, ellers husk "Google is your friend"
Be happy
-
-
Skrevet 1 year siden #
Cookiemann skrev:
Man kan købe et Xbox360 controller med ledning, og tilslutte sin PC, ellers hvis man gerne vil have et trådløs Xbox360 controller, skal man købe en lille "reciever", men jeg har selv ledt efter den, og den er ikke i Danmark mere, men man kan købe den over amazon.co.uk
Håber det var svar nok, ellers husk "Google is your friend"
Mange tak for hjælpen !
Men hvis man køber en controller med ledning, kan man så sætte den ledning direkte i PC'en?
Og ja, google er vidst alles ven, men Pixel.tv er en bedre ven xD
-
Skrevet 1 year siden #
Makmahak skrev:
Mange tak for hjælpen !Men hvis man køber en controller med ledning, kan man så sætte den ledning direkte i PC'en?
Og ja, google er vidst alles ven, men Pixel.tv er en bedre ven xD
Ja du sætter den bare i. Det er normalt USB, så skal du bare lige indstallere det, og så er du færdig.
-
Skrevet 1 year siden #
Okay, lige endnu et spørgsmål, er dte kun spil der også bliver udgivet til Xbox? og skal de være specielt kompatible ?
-
Skrevet 1 year siden #
du kan læse om det på coveret
ellers spil er er branded med "games for windows" understøtter oftest xbox360 controlleren
-
-
Skrevet 1 year siden #
du skal også hente noget gratis softwer fra microsofts engelske hjemmeside
- Emil M. Nielsen
-
-
Skrevet 1 year siden #
marsunbi skrev:
... Jeg citerer lige mig selv ...Og det samme med PS3 Controller!
Det kan faktisk godt lade sig gøre. Jeg fandt engang en Sixaxis-driver. Controlleren skal dog tilsluttes via USB, og man skal nørkle lidt, før det virker, men det KAN altså lade sig gøre. Jeg har i hvert fald gjort det et par gange under Vista.
Så vidt jeg kan se, hedder min driver SixaxisDriver 0.91, men pas nu på, at du ikke finder en version med virus eller lignende.
PSN ID: jakob3k
http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jakob3k.png
-
-
Skrevet 1 year siden #
marsunbi skrev:
Ok, Jeg kigger på det, og tak for hjælpen
Det var så lidt. Der var noget med, at tænding af controller og loading af driver skulle foregå i en bestemt rækkefølge, før det virkede, så giv ikke op efter første fejlslagne forsøg. Den KAN virke, hvis bare tingene sker i rigtig rækkefølge. Du vil i øvrigt kunne se, om den virker inde i Spilleenheder i Kontrolpanelet. Knæk og bræk!
-
Skrevet 1 year siden #
jakob3k skrev:
Det var så lidt. Der var noget med, at tænding af controller og loading af driver skulle foregå i en bestemt rækkefølge, før det virkede, så giv ikke op efter første fejlslagne forsøg. Den KAN virke, hvis bare tingene sker i rigtig rækkefølge. Du vil i øvrigt kunne se, om den virker inde i Spilleenheder i Kontrolpanelet. Knæk og bræk!
Lol Takker!
-
Skrevet 1 year siden #
jakob3k skrev:
Måske skulle du hente førstehjælps kassen
-
Skrevet 1 year siden #
Jeg har ikke set denne video, men jeg tror han fortæller hvad i skal gøre
-Tehsimonator
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.