Nu skal der altså ske noget, call of duty er sjovt, men sjovere når man er flere
Jeg forventer at vi enten spiller Black Ops eller Modern Warfare 2 - alt efter hvad i har og ikke har.
Jeg vil gerne se at vi kunne lave et party også spille noget!
Der vil være private matches - snipe, search and destroy, free for all og meget mere!
Samtidig vil vi også spille online, alle mulige gametypes.
- Det er ikke et krav at i har microphone, men det ville være rigtig fedt hvis i har!
Xbox 360 party - jeg ved at jeg kan starte et op.
Ansøg "cazeto" på Xbox Live og sig lige i er fra pixel.
PS3 party - jeg ved ikke hvem der kan starte et party op, jeg har desværre ikke mulighed for det da jeg ikke har en PS3. Skriv eventuelt her som kommentar at i har en og gerne vil spille - så må "party leaderen" lige få navn osv for alle dem der vil være med på PS3.
Det er lige meget om man er god eller mindre god, bare vi har det sjovt.
Det er spændende at høre om hvor mange vi bliver og om hvor mange der er friske på det
Rundt her i sommerferien, de næste 3 uger har jeg fri (industri-ferie), vil jeg, hvis der er mod på det, lave battlefield lobbys - Bad company 2, Vietnam osv. - hvis der altså er mod på det.
Men som sagt kunne det være rigtig sjovt at spille med en masse herinde fra, få nogle nye venner, og bare fyre den af!
CoD lobby Xbox 360, PS3 D. 15/7 - altså nu på fredag.
Smid en kommentar, ansøg mig på xbox live også finder vi ud af det!
PS: Undskyld mine mange opslag, men man kan vel godt kalde mig ivrig efter at der skal ske noget!
Har i forslag til andre spil vi evt kunne spille, så smid en kommentar også finder vi ud af det!
Håber vi ses!
15/7
Klokken: 20:00
- cazeto
XBL: cazeto
YouTube: cazetoGaming