Ville bare lige vide om der er nogen der har oplevet Ring of Death, og hvad årsagen er?
Overbelastning, eller for meget støv?
Vil nemlig gerne undgå den..
Xbox Live: SimonWithAnS
Ville bare lige vide om der er nogen der har oplevet Ring of Death, og hvad årsagen er?
Overbelastning, eller for meget støv?
Vil nemlig gerne undgå den..
ikke for at sige noget men snyes du åbner ret mange tråde ved ikke om det bare er for at få point for så kan jeg sige at du får 10 point for hver klip du ser ville ikke sige det er det du gør men dette emne ved jeg ikke hvad idén er
Hey overbelastingen er ligesom i en normal computer, det er starten på en system fejl faktisk er der ikke en fejl i xboxen, den viser bare der kommer en. Her er nogle tips som kan hjælpe dig. Jeg har ikke fået min endu.
-Undgå og ligge xboxen ned lad den helst stå op og lad den komme blæsere til alle sider undtagen i bunden
-Undgå at slukke consolen med en disk inde i konsollen.
-Lad den ikke stå mellem flere ting den skal have luft.
Og til marklc, Det er skam ikke derfor at jeg laver så mange nye emner, det er blot fordi at jeg er interesseret i spilverdenen, og vil være en aktiv bruger.
Ofte når jeg pakker min xbox i en taske lige efter brug, bliver den for varm. Og for rrod men så skal den bare køle lidt ned, og rystes. Lyder lidt mærkeligt, men det virker
RROD er nogle X-clamps bag på bundkortet som brænder sammen/smelter.
Grund reglen er bare at lad være med at blokere for luft indgangene(coolfanerne),
Men xbox kan kan havde system fejl men det er noget man kan fixe uden at pille ved så meget på xboxen.
Men følg NemtSelskab tips
men den med disc'en bøhøver du ikk
Hvis din xbox har en HDMI port, så burde problemer være fixet angående det Shaggy skriver.
Jeg har haft min xbox snart 1½ år, uden RROD.
hmmm... har haft min box til at stå mellem min PS3 og strøm til boxen den har da lidt luft men ja og det er ikke sket for mig endnu og min gamle box jeg byttet til en bedere begge i 1 år så 2 år uden problem slukker så heller ikke med spil i men begge 2 boxe har jeg lagt på siden og der er da ikke sket noget endnu?
og simonT aktiv bruger er vel det samme som at lave ultra mange tråde ej syndes bare du startede tons af tråde lige efter hinanden lige på det tidspunkt men sorry hvis det ikke lige var det du tænkte
Hvis man helt skal undgå RRoD, skal man bare lade være at tænde sin Xbox 360 og købe en PS3 i stedet!
Har så haft RRoD som den første herinde? altså sådan at microsoft blev nød til at lave den, og det var for lidt luft tilgang bag på konsollen, men kan heller ikke se hvorfor den ikke må ligge ned da den skulle kunne bruges til begge ting. Og der står også at xboxen helst skal ligges ned hvis den ikke står højt både for dine omgivelser og dig selv;D
ELLER køb begge, og se hvilken man bedst kan lide ! Eller noget helt tredje, køb en PC, for når den går i stykke kan man ikke bebrejde andre end sig selv !
Du skal være logget ind for at skrive.