hm, nej.. det skal være elite
Xbox360 elite med mere
-
-
Skrevet 1 year siden #
så du bare dum altså! :'( hvor meget vil du byde for min vens?
Psn: Wiieman
Steam:Wiieman77
Xbox live: WiieMan
-
-
Skrevet 1 year siden #
fuzzen er du meget dum? jeg bestemmer jo ikke prisen det gør krøyer.. desuden hvordan kan jeg tag overpris når jeg siger han skal byde?
-
-
-
Skrevet 1 year siden #
Hvofor laver din ven ikke selv en bruger og klare det? Istedet at du skal gøre det? xD
- PlayStation Network: Alexmaru Steam: Rikikasu
- Add mig, og skriv lige hvem i er fra Pixel!
Film/Video Youtube: Rikimura
-
Skrevet 1 year siden #
Han har ikke tid og slet ikke styr på hvad det er værd han startede med at sige han skulle ha 3000 for den så jeg ordner det bare for ham
-
Skrevet 1 year siden #
Wiieman skrev:
alex og watershock gider i godt tage det seriøst eller brande i helvede?Det var sgu da noget underligt noget at skrive xD ...Men Wiieman hvis det ikke lykkedes dig at sælge den her på pixel.tv, så burde du prøve dba.dk - Jeg har flere gange solgt noget på dba.dk og det tager ikke mere end 2-3 dage at finde en køber der er tilfreds med din pris
Venzi-eSport.net
-
-
Skrevet 1 year siden #
N00bcake skrev:
Det var sgu da noget underligt noget at skrive xD ...Men Wiieman hvis det ikke lykkedes dig at sælge den her på pixel.tv, så burde du prøve dba.dk - Jeg har flere gange solgt noget på dba.dk og det tager ikke mere end 2-3 dage at finde en køber der er tilfreds med din pris
Ja, brug DBA.dk er ikke sikker på, at der er en særlig stor chance for at få den solgt her til over 1000kr :p
-
-
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.