jeg er fandt den her hjemmeside [url=http://www.gamesection.dk/Artikel.asp?id=4316&kid=&aktiv=] som siger at der måske kommer en xbox360 Blu-Ray-drev i. måske er der nogen her på forumet som ved mere om det.
på forhånd tak
xbox360 med Blu-Ray-drev i ?
-
Skrevet 2 years siden #
-
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg siger: Køb en PlayStation 3!
- Btw, har Sony så ikke en slags patent-dims på Blu-Ray i konsoller? Ligesom Nintendo har på vibration i controllere eller noget i den stil...?
Truth is Written in Blood
-
Skrevet 2 years siden #
Denne artikel fastslår, at Sony HAR patent på Blu-Ray-spillekonsoller! Og at der ikke er blu-ray på vej til Xbox. Men jeg føler ikke helt, at den hjemmeside er til at stole på...
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg er også bruger derovre. Artiklerne plejer at bygge på pressemeddelelser og lignende, så den burde være lige så troværdig som mange andre spilsites.
PSN ID: jakob3k
http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jakob3k.png
-
Skrevet 2 years siden #
jeg siger også køb en ps3 hvis der kommer blu-ray i xbox vil den blive meget dyre og så alle dem der ikke gider at betale mange penge for blu-rey de ville kun kunne få en wii
-
Skrevet 2 years siden #
Der kommer ingen Blue Ray drev i Xbox 360, men det kommer måske som en afspiller ved siden af. Ligesom med HD Drevet.
Og den næste konsol fra Microsoft kommer først tidligst 2012, og senest 2015.
Og den har med garanti et Blue Ray drev, hvis der ikke er kommet noget der er bedre.
Be happy
-
-
-
-
Skrevet 2 years siden #
Det kommer vist meget an på prisklassen. Personligt vil jeg hellere ha' en Blu-ray med indbygget spillekonsol m.m. til PS3's pris, end bruge samme beløb på en kasse, der kun kan afspille Blu-ray.
-
Skrevet 2 years siden #
Blu-ray i PS3'en er lieg så godt hvis ikke bedre. Blu-ray kan godt blive opdateret og det kommer tltid med i Sony's firmware.
-
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg tvivler faktisk. PS3'eren er en ganske god Blu-Ray afspiller, og jeg tvivler på noget er betydeligt bedre.
Desuden har PS3 en digital lydudgang, som enhver Blu-Ray afspiller burde have...
Jeg siger: Lige gode.
- Men kom evt. med eksempler...
-
Skrevet 2 years siden #
Blu-Ray DVD afspillern er lavet til det ps3`ern har Blu-Ray i sig men jeg tror stadig væk at DVD afspillern kan flere ting og er bedre da den er lavet til det
-
Skrevet 2 years siden #
PS3 er også lavet til at afspille Blu-Ray-diske... Indholdet er ligegyldigt.
Eksempelvis er min PS3 både Blu-Ray-konsol, Blu-Ray-afspiller og digital tuner og harddiskoptager (PlayTV).Jeg ønsker stadig teknisk bevis for, at egentlige Blu-Ray-afspillere er bedre end PlayStation 3.
-R
-
Skrevet 2 years siden #
Ja pt er ( til prisen og de muligheder der er) i en ps3 den beste blue-ray afspiller til dato.
http://news.softpedia.com/news/Benchmark-Proves-PS3-Is-The-Best-Blu-ray-Player-99376.shtml
-
Skrevet 2 years siden #
Det har selvfølgelig meget stor betydning hvad for en fladskærm man har!
Men nu har Shaxx godt nok et link med bevis på at ps3 er den bedste blue-ray afspiller men da jeg har blue-ray film og en ret god fladskærm og HDMI kabel så syntes jeg stadig at kvaliteten med en Super dyr blue-ray afspiller er lidt bedre men det kan jo godt være at det er fladskærmen.. men det skal jeg ikke kunne sige.PS1 - PS2 - PS3 - PSP - PC
-=ExDee=-
-
Skrevet 2 years siden #
vil dog gerne tilføje at de nye afspiller der er kommet KAN godt levere meget bedre billed kvalitet
det der er med sonys ps3 er at de kan gør så mange ting ved det, ved at update deres firmware såmen ja lad os nu se teknologien skrider jo frem for hver dag
-
Skrevet 2 years siden #
Ps3 blu-ray er så god at en anden blu-ray afspille kun kan være så god at et menneske øje ikke kan se den væsentlige forskel.
- Emil M. Nielsen
-
Skrevet 2 years siden #
Ps3en er en rat billig blu-ray afspiller på market man kan jo få den til ca. 2000 kr. også kan man jo spille på den og gå på net
-
Skrevet 2 years siden #
Jeg siger: Køb en PlayStation 3! [:D]
- Btw, har Sony så ikke en slags patent-dims på Blu-Ray i konsoller? Ligesom Nintendo har på vibration i controllere eller noget i den stil...?
Vil bare lige tilføje at der også er Vibrator i en PS3 Controller
Kevin Mikkelsen - 20 år - Esbjerg.
Im ready for the fight and Fate.
-
Skrevet 2 years siden #
hvis man vil havde Blu Ray så køb en ordenlig Blu Ray afspiller og ikke en konsol med Blu Ray
længere er den ikk
-
Skrevet 2 years siden #
Shaggy > Okay, hvor mange penge har du ofret på en "ordentlig" Blu-ray-afspiller?
Kan den afspille Blu-ray 3d, som kommer om lidt, i 3D eller kun i 2D?
Jeg ser frem til svarene!
-
-
Skrevet 2 years siden #
Passer desværre ikke. Microsoft har officielt sagt at de ikke vil fokusere på Blueray. Heller ikke den næste Xbox vil have Blueray, men derimod HD-DVD. Jeg forstår heller ikke dette siden Blueray uden tvivl er bedre.
Garage developer...
-
-
Skrevet 2 years siden #
HD-DVD kommer aldrig til at blive den næste "dvd", men derimod Blu-ray. Det er allerede fastlagt!
PS3 har en ganske udemærket Blu-ray afspiller, men det er IKKE den bedste på markedet. Ja, til prisen, hvor man jo også får en Playstation 3 oveni, eller omvendt kan man også sige, er det meget praktisk, men Denon's High-end Blu-ray afspiller afspiller Blu-ray film bedre, både på billede- og lydsiden. Dog er den ikke meget værd, hvis man ikke har en forstærker i samme klasse, ca. 20000 kr og selvfølgelig et ordenligt tv også."Fuck you Saddam Hussein of Iraq!"
-
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.